Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

helm camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • helm camera

    Hoi ,
    ik ben op zoek naar een cameraatje dat ik kan bevestinen op mijn helm.
    We maken tochten van zo'n 10- tal uurtjes en wouden dit eens in zijn geheelf filmen.
    aangezien de batterijen nooit zolang meegaan en de geheugenkaartjes dan allang vol zijn ...

    graag u hulp
    gebruikt er iemand dit al?
    of welk best alternatief kunnen we gebruiken

    alvast bedankt

  • #2
    Re: helm camera

    Geen enkel van de helmcameraatjes gaat je 10 uur laten filmen aan één stuk. Qua opslag misschien nog wel maar qua batterij niet...
    Ikzelf heb onlangs de CamOne Infinity gekocht en ben hier heel tevreden van...
    Voordeel voor jou is dat je er twee maal 32 gig aan geheugen kan in steken.
    Het cameraatje is ook een pak kleiner dan de GoPro en heeft een ingebouwd scherm, verwisselbare lenzen, gemakkelijk en intuïtief menu,...
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

    Comment


    • #3
      Re: helm camera

      Ook een vraag is: wie wil er naar een 10 uur durende film kijken, die misschien nog geen uur interessant is.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: helm camera

        Bij de GoPro kan je extra batterijen kopen zodat je makkelijk 10u doorkomt...
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: helm camera

          Ik heb net een gopro hero2 gekocht (niet voor op de fiets maar voor onderwater).
          Aan de kleinste resolutie zou er iets meer dan 8 uur op een 32GB kaart gaan (wat de max grootte is van ondersteunde kaartjes).
          Batterijen gaan een groter probleem zijn. Als je heel de rit wil opnemen denk ik dat je er 4 of 5 gaat nodig hebben...
          j.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment

          Working...
          X