Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Linestyle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Linestyle

    Even mijn vertouwde landschapsforum verlaten en mij ook eens gewaagd aan een abstractje.

    Benieuwd of dit in de smaak valt of niet...Laat maar horen!






    .
    facebook

    500px

  • #2
    Re: Linestyle

    Mijn ogen hebben wat moeite met het plaatje, wete niet goed waarom.

    Comment


    • #3
      Re: Linestyle

      wel erg veel lijntjes ...

      ik denk dat een verticale uitsnede met minder maar langere lijnen het voor mij beter zou doen en dan met een wat hoger "scherp" percentage
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Linestyle

        het probleem dat aangehaald is van "ogen hebben het er moeilijk mee" is dat er geen rustpunt is ....de ogen willen door het beeld wandelen om ergens tot rust te komen....maar over kleuren en smaken valt er niet te twisten en ook moeten niet steeds de "regeltjes" gevolgd worden.


        De "lijntjes" zijn alleszins mooi in beeld gebracht en ik (waarschijnlijk nog vele anderen) vraag mij dan ook af wat die "lijntjes" wel mogen wezen.... :-)


        grtz

        Nathan
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: Linestyle

          bedankt voor de reacties alvast!
          De lijntjes zijn eigenlijk een soort zonnewering die bestaat uit verschillende panelen. Als je er recht op kijkt kun je tussen de panelen kijken, kijk je er schuin op, zoals hier, krijg je dit effect...Bovendien stond deze zonnewering in een boog: vandaar links nog scherpe stukken, rechts volledig flu...
          facebook

          500px

          Comment

          Working...
          X