Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CD brander Nixvue Vizor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CD brander Nixvue Vizor

    Ik heb hier de laatse tijd de topics gevolgd over de x-drives ect. Ik zoek nog een opslagmedium tijdens vakantie. Was eerst van plan een x-drive aan te schaffen maar mij nader lezen begon ik steeds meer te twijfelen.
    Al surfend kwam ik vanavond dit tegen..............

    Bij Knijnberg (www.koopdigitaal.nl) kost deze branders gelang de uitvoeringen resp 275 en 355 euro.
    Op dit forum heb ik er nog niks over gelezen hoewel het apparaat al meer dan een jaar op de markt schijnt te zijn (of ik heb het over het hoofd gezien).
    Rijst mij de vraag, zou dit echt wat zijn?? betrouwbaar??
    Ik kan zo geen testen vinden..............
    Groet, Johan

  • #2
    Het probleem is dat je dan samen met dat apparaat nog eens een pak CD's moet meesleuren, en een X-drive is al kleiner dan die brander. En om een CD te branden zonder foutjes zal je dat toestel ook zeker ergens moeten wegleggen, zodat er geen schokken doorgaan. Want ik denk niet dat de CD's anders foutloos zullen zijn.
    Die X-drive kan dan ook nog eens dienen als externe harde schijf.
    En op een CD kan maar 700MB, dus kan je daar maar 1 CF van 512MB op kwijt. Dan kan je daar nog wat foto's bijschrijven, maar dat zal moeilijker zijn dan ze op een harde schijf erbij te zetten.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Originally posted by Black B@ndit
      Het probleem is dat je dan samen met dat apparaat nog eens een pak CD's moet meesleuren, en een X-drive is al kleiner dan die brander. En om een CD te branden zonder foutjes zal je dat toestel ook zeker ergens moeten wegleggen, zodat er geen schokken doorgaan. Want ik denk niet dat de CD's anders foutloos zullen zijn.
      Dat is voormij geen beletsel. Wat ik ook meeneem het blijft altijd achter op het vakantie adres. S'avonds wordt in alle rust back-up gemaakt. Ik zal dus nooit een x-drive of brander overdag meenemen.

      Originally posted by Black B@ndit

      Die X-drive kan dan ook nog eens dienen als externe harde schijf.
      En op een CD kan maar 700MB, dus kan je daar maar 1 CF van 512MB op kwijt. Dan kan je daar nog wat foto's bijschrijven, maar dat zal moeilijker zijn dan ze op een harde schijf erbij te zetten.
      Volgens specificatie van het apparaat is "Panning" geen probleem.
      Dus bestandsgrote groter dan een CD zouden moeiteloos over meerdere CD's verdeeld worden.
      De vraag is dus, heeft iemand hier praktijk ervaring mee.
      Groet, Johan

      Comment


      • #4
        Ik heb een Apacer CP 100. Dit werkt prima. De CP 200 die nu uit is, kan iets meer, zoals op een 2de CD verder gaan als de eerste vol is. Dit zou voor mij een plus-punt zijn, maar ik had de CP 100 reeds gekocht (ikstond klaar om met verlof te vertrekken, dus ik kon niet wachten).
        Groetjes
        Ivo

        Web : http://users.pandora.be/ivo.cuppens/

        Comment

        Working...
        X