Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouw





    Shoot met SONY a 550
    Groetjes,
    Digipopol

  • #2
    Re: Trouw

    Ik mis "iets", ik zie geen ontspanning of liefde bij het stel of niets speels, ze kijken zelfs wat "moeilijk" of verbeten en volgens mij had hij mottig geslapen. Begin van een reeks vermoed ik? Hopelijk zijn ze gedurende de shoot meer erin gekomen
    Webstek in opbouw

    Comment


    • #3
      Re: Trouw

      Nop, dit werkt niet. Mevrouw wil niet. Als trouwfotograaf moet je absoluut je modellen weten te entertainen met je enthousiasme. Ook fototechnisch niet het beste werk: kleuren zijn flets, DOF en focus zitten niet goed (schiet dit met een telezoom vanaf grotere afstand met focus op de eerste persoon en DOF tot op de heer, de telezoom zorgt dan verder voor een mooiere flou/bokeh wat de achtergrond betreft, kortom foute lenskeuze), ook de belichting kon beter met een invulflits (egaler belichting van modellen, donkerder uitval van achtergrond en hemel). A propos, wat hangt er rechts aan de kaak van de bruidegom? Misschien was een positie iets meer naar links aangewezen. Jammer...

      Comment


      • #4
        Re: Trouw

        Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
        Nop, dit werkt niet. Mevrouw wil niet. Als trouwfotograaf moet je absoluut je modellen weten te entertainen met je enthousiasme. Ook fototechnisch niet het beste werk: kleuren zijn flets, DOF en focus zitten niet goed (schiet dit met een telezoom vanaf grotere afstand met focus op de eerste persoon en DOF tot op de heer, de telezoom zorgt dan verder voor een mooiere flou/bokeh wat de achtergrond betreft, kortom foute lenskeuze), ook de belichting kon beter met een invulflits (egaler belichting van modellen, donkerder uitval van achtergrond en hemel). A propos, wat hangt er rechts aan de kaak van de bruidegom? Misschien was een positie iets meer naar links aangewezen. Jammer...
        Volledig mee eens. Je kan hem nog wel wat beter krijgen. Hij is vooral wat te donker.
        F6.3 vind ik persoonlijk ook wat te weinig.
        Last edited by eos550; 15 april 2012, 08:13.
        Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Trouw

          je hebt ze gewoon verkeerd neer gezet voor dit shot.
          geen rekening gehouden met de stand van de zon en schaduw.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X