Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turkije

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Turkije

    Allereerst aan alle die mij tips gegeven ivm Sevilla bedankt! Het heeft erg veel geholpen en ik heb er mooie foto's en ervaringen aan overgehouden.

    Deze zomer zou ik naar Turkije willen gaan. Ik dacht aan de Egeeische Zee. Enige tips over mooie plekjes die ik zeker moet zien in die buurt? Of is het een slecht idee om naar daar te gaan en zijn er veel mooiere streken in Turkije om naartoe te gaan?

    De vereisten zijn (in samenspraak met de andere familieleden)
    - Aan de kust
    - Bereikbaar met het vliegtuig
    - Hotel/resort, geen appartement/huis of b&b
    - Mooie natuur
    - Cultuur (Griekse overblijfselen en dergelijke)
    - 2 weken op dezelfde locatie
    - Budget 4000-5500 euro voor 3 personen 14 dagen inclusief uitstappen, eten...
    Last edited by LaurentS; 8 april 2012, 17:09.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

  • #2
    Re: Turkije

    Hoi Laurent,
    Toen ik je bericht zag moest ik onmiddellijk aan een excursie denken die ik een paar jaar geleden gemaakt heb.
    Je moet het in de omgeving van Bodrum- Kusadasi(maar meer richting Milas) zoeken.
    Een fantastische rustige omgeving. Gelukkig niet "platgelopen",dat komt omdat het behoorlijk wild terrein is.
    Wel een raad : Ga er niet zonder gids of begeleider naar toe, want je loopt het risico dat je verdwaald of door de wildheid van het gebergte een ongelukje krijgt, en dan loop je het risico dat je voorlopig niet gevonden wordt.
    Een AANRADER.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Turkije

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Hoi Laurent,
      Toen ik je bericht zag moest ik onmiddellijk aan een excursie denken die ik een paar jaar geleden gemaakt heb.
      Je moet het in de omgeving van Bodrum- Kusadasi(maar meer richting Milas) zoeken.
      Een fantastische rustige omgeving. Gelukkig niet "platgelopen",dat komt omdat het behoorlijk wild terrein is.
      Wel een raad : Ga er niet zonder gids of begeleider naar toe, want je loopt het risico dat je verdwaald of door de wildheid van het gebergte een ongelukje krijgt, en dan loop je het risico dat je voorlopig niet gevonden wordt.
      Een AANRADER.
      Groeten,
      Johan
      Hartelijk dank voor de tip, maar ondertussen zijn de plannen veranderd, we gaan 1 week naar de Cevennes en 1 week naar de kust van Zuid-Frankrijk.
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment

      Working...
      X