Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lotus in Doel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lotus in Doel

    55mm
    f13
    1/250
    iso200
    mvg,
    Eddy

    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Lotus in Doel

    Je achtergrond is een beetje ongelukkig gekozen. Dit doet Lotus eruit zien als de meest vervuilende wagen ter wereld...

    Comment


    • #3
      Re: Lotus in Doel

      Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
      Je achtergrond is een beetje ongelukkig gekozen. Dit doet Lotus eruit zien als de meest vervuilende wagen ter wereld...
      Dit is de kerncentrale van Doel denk ik.
      Kernenergie heeft een zéér lage CO2 uitstoot. Dus zo vervuilend is dit niet.
      Spijtig zijn er wel andere nadelen aan kernenergie.
      Het waren professionelen die daar een shoot deden, ik heb er alleen geprofiteerd van de locatie en de wagen.
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Lotus in Doel

        Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
        Dit is de kerncentrale van Doel denk ik.
        Kernenergie heeft een zéér lage CO2 uitstoot. Dus zo vervuilend is dit niet.
        Spijtig zijn er wel andere nadelen aan kernenergie.
        Het waren professionelen die daar een shoot deden, ik heb er alleen geprofiteerd van de locatie en de wagen.
        Mvg,
        Eddy
        heb dit ooit ook eens geprobeerd helemaal in het begin om bij zulke torens een shoot te houden van een auto, maar bij nader inzien was het een dikke flop. Zulke torens geven echt niets aan meerwaarde aan een auto. Meestal heb je zoals bij jou al zo van die kabels die rondhangen, borden, en een te drukke achtergrond. Hier werkt dit niet bij
        Je kunt anders nog eens proberen met flits en als het donkerder is, ik weet niet of die torens verlicht zijn maar bij ons verlichten die 's nachts.

        ( klein voorbeeldje wat je dan kan bekomen: klik verre van perfect want dit is 2 jaar geleden ofzo geschoten.

        technisch is hij wel in orde
        UnicornPictures on Facebook & Flickr

        Comment

        Working...
        X