Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5DIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 5DIII

    Bestelling maand geleden bij Foto Rubbens, dag van vandaag sta ik nog 4des in de wachtrij.
    Nergens is de kodak verkrijgbaar, vandaag 1 telefoon gedaan naar Media markt Schoten en de buit is binnen. Heb voorschot terug gaan halen bij Rubbens, die konden der niet goed mee lachen dat ze geen konden leveren, en dat als pro-winkel. Inieder geval, ben kontent.

  • #2
    Re: Canon 5DIII

    Oorspronkelijk geplaatst door minipolis Bekijk bericht
    Bestelling maand geleden bij Foto Rubbens, dag van vandaag sta ik nog 4des in de wachtrij.
    Nergens is de kodak verkrijgbaar, vandaag 1 telefoon gedaan naar Media markt Schoten en de buit is binnen. Heb voorschot terug gaan halen bij Rubbens, die konden der niet goed mee lachen dat ze geen konden leveren, en dat als pro-winkel. Inieder geval, ben kontent.

    Allez dan, bravo met uwen kodak ! Asge mar kontent zet !
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

    https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

    Comment


    • #3
      Re: Canon 5DIII

      Prijzen zijn precies niet mis ook. Ik kocht enkele weken terug een 60d met het idee dat ik na mijn reis die eventueel zou verkopen om een 5D III en nieuwe Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM II zou aanschaffen... sante: 6k€ Gaan die prijzen snel naar beneden gaan???
      CP.

      Comment


      • #4
        Re: Canon 5DIII

        Probleempje met de 5d MK III.
        Lichtlekkage?

        Is dit verontrustend?



        Last edited by eos 7d user; 9 april 2012, 21:59.
        Canon EOS 5DMK3 en wat glas.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 5DIII

          Oorspronkelijk geplaatst door minipolis Bekijk bericht
          Bestelling maand geleden bij Foto Rubbens, dag van vandaag sta ik nog 4des in de wachtrij.
          Nergens is de kodak verkrijgbaar, vandaag 1 telefoon gedaan naar Media markt Schoten en de buit is binnen. Heb voorschot terug gaan halen bij Rubbens, die konden der niet goed mee lachen dat ze geen konden leveren, en dat als pro-winkel. Inieder geval, ben kontent.
          Suc6 met je aankoop.

          Ook ik zit nog steeds te wachten tot mijn 5D mk III binnenkomt.

          Ik ben benieuwd naar de eerste mooi platen, maar ook of uw camera last heeft van de lichtlekkage zoals hierboven omschreven?
          Last edited by eos 7d user; 9 april 2012, 22:05.
          Canon EOS 5DMK3 en wat glas.

          Comment


          • #6
            Re: Canon 5DIII

            Oorspronkelijk geplaatst door eos 7d user Bekijk bericht
            Hoezo lek? Hij geeft geen opening, waarschijnlijk omdat er geen lens op staat! Hoeveel is dan die lek?

            Comment


            • #7
              Re: Canon 5DIII

              Als't lekt, plakkerke op plakken e.

              Comment


              • #8
                Re: Canon 5DIII

                Oorspronkelijk geplaatst door minipolis Bekijk bericht
                Als't lekt, plakkerke op plakken e.
                Hoe weet die meter de tijd, als hij geen opening heeft? Hij gooit er maar met zijn klak naar.
                En welke snelheid meet uwe kilometriek als er geen wielen op uw auto staan,... als ge hem op zijn dak rolt?
                Last edited by Poza; 11 april 2012, 20:47.

                Comment

                Working...
                X