Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het banale kan ongewoon zijn.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het banale kan ongewoon zijn.




    Het banale kan ongewoon zijn.
    stof tot discussie?









    zicht op de noordzee.
    epsonprint 1675x1110
    ©MIGALSKImedia.com2012

  • #2
    Re: Het banale kan ongewoon zijn.

    Niets mis met een minimalistische foto hoor. Maar hier helpt die centrale paal het beeld niet echt. Ik mis ook wat detail en scherpte op de voorgrond.
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

    Comment


    • #3
      Re: Het banale kan ongewoon zijn.

      Gedurfd ,knap ,apart en zeker less is more !
      Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

      Comment


      • #4
        Re: Het banale kan ongewoon zijn.

        Haha...waar heb je die genomen...ik moet namelijk voor mijn lessen fotografie iets banaals fotograferen(straatfotografie...en dat behoort daar toch bij ..vind ik) maar toch mooi in beeld brengen.

        je foto...niet slecht...zelfde kleurtonen vind ik hier wel passend...centrale positie...je kan er niet naast kijken....maar mis hier wel wat scherpte.
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: Het banale kan ongewoon zijn.

          Kan me zelf niet ontdoen van het idee dat de paal niet juist in het midden staat...
          Verder vind ik deze plaat pffff...tje je houd er van of niet..
          Jou kennende...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Het banale kan ongewoon zijn.

            ik hou wel van minimalistische beelden, maar deze mist wat spanning voor mij. De kleurtonen vind ik hier wel geslaagd!
            Ik zou hem ook even rechtzetten...
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: Het banale kan ongewoon zijn.

              Aan allen die reeds reageerden, alvast bedankt. Maar ik ga niet ontkennen dat ik bovenstaande foto zonder enige reden hier poste. Samen met enkele collega's ben ik een studie (what's a name) bezig over het beoordelen en het bespreken van foto's via online fora. De reactie's , het reactiegedrag ect. .... stof tot discussie...
              Dus nog graag wat reacties op bovenstaande foto aub.

              Mvg,

              stefan

              Comment


              • #8
                Re: Het banale kan ongewoon zijn.

                Nu je er zelf om vraagt...zet de horizon even recht (die comment vind je ongeveer in 1/4e van alle posts terug ).
                Maar alle gekheid etc... Heb je daar comments voor nodig op een eigen foto? De foto's en comments staan hier toch voor het rapen?
                iig veel success met de studie!
                D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                500px FaceBook

                Comment

                Working...
                X