Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje ivm a1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje ivm a1

    Ik ben van plan een Minolta A1 te kopen en ik vraag me af hoe het met de baterij zit, gaat deze lang mee? is het aan te raden direct een extra baterij bij te kopen.

    mvg Bram
    site[/URL]

  • #2
    Jan van ginkel (A1 gebruiker): bij normaal gebruik gaat die batterij heel de dag mee. En na ongeveer 1 uur is ze met de orginele lader van Minolta opgeladen. Maar zelf heb ik het batterijpak met 2 batterijen.
    Ik wil geen enkel risico lopen van toch eens plat te vallen (zou een ramp zijn als je op reportage bent)
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

    Comment


    • #3

      Collega van mij is met de camera een paar dagen op stap geweest. Hij had twee batterijen waar hij de hele dag mee deed (een 400 foto's in totaal). Veel hangt echter van jezelf af.
      Als je het mij vraagt is dit één van de betere p&s camera's van dit moment.

      Patrick

      Comment


      • #4
        bedankt voor jullie reactie. ik denk dat is het voorlopig maar bij een baterij zal houden en dan zullen we later weer wel zien.
        site[/URL]

        Comment

        Working...
        X