Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bureaublad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bureaublad

    Ik ben al een tijdje op zoek naar iets ivm texturen. Maar niet gewoon een deel van een voorwerp nemen en er een foto van nemen. Dus ik dacht, kan een bureaublad achtergrond geen goed doel zijn?

    Deze stapel hout lag in een bos en ik ben er gaan opstaan en heb loodrecht naar beneden er een foto van genomen. De foto heeft iets van een wilde kant met de blaadjes en takjes die er in het rond liggen. Ik heb gewacht tot de juiste stand van de zon bij zonsondergang om een mooie schaduw te creëren.

    [IMG]
    IMG_7525 by CPPlusPhotography, on Flickr[/IMG]
    CPPlusPhotography Flickr
    CPPlusPhotography Facebook
    CPPlusPhotography on 500 px

  • #2
    Re: Bureaublad

    voor een bureaublad toch nog vrij druk.
    Anders wel een geslaagde opname, maar toch wat onverzorgd .(takjes , etc... )

    Comment


    • #3
      Re: Bureaublad

      Oorspronkelijk geplaatst door CP+ Bekijk bericht
      ..... Ik heb gewacht tot de juiste stand van de zon bij zonsondergang om een mooie schaduw te creëren.
      nou...die zie ik niet.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Bureaublad

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        nou...die zie ik niet.
        grt,bouk.

        Ja, ik heb het misschien verkeerd geformuleerd, toen de zon hoger stond die dag, was er veel meer licht tussen de dikke takken, omdat de zon er pal op scheen.
        CPPlusPhotography Flickr
        CPPlusPhotography Facebook
        CPPlusPhotography on 500 px

        Comment


        • #5
          Re: Bureaublad

          Ik zou dit niet meteen als bureaublad gebruiken. Ik vraag me af of dit nu echt was waar je naar op zoek was ?

          Als bureaublad zelfs is de foto te druk, denk dat je jouw shortcuts niet snel zal terugvinden...

          Van licht en schaduw is weinig te zien in de foto. Als je structuren / texturen wil weergeven heb je zacht strijklicht nodig.
          Oorspronkelijk geplaatst door CP+ Bekijk bericht
          Ja, ik heb het misschien verkeerd geformuleerd, toen de zon hoger stond die dag, was er veel meer licht tussen de dikke takken, omdat de zon er pal op scheen.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Bureaublad

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Ik zou dit niet meteen als bureaublad gebruiken. Ik vraag me af of dit nu echt was waar je naar op zoek was ?

            Als bureaublad zelfs is de foto te druk, denk dat je jouw shortcuts niet snel zal terugvinden...

            Van licht en schaduw is weinig te zien in de foto. Als je structuren / texturen wil weergeven heb je zacht strijklicht nodig.
            Zelfde gevoel hier...ach, volgende keer beter
            D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
            500px FaceBook

            Comment

            Working...
            X