Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[D70] NIKON RELEASES MOIRE FIX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [D70] NIKON RELEASES MOIRE FIX

    grapje.... 1 april....

    Met vriendelijke groeten,
    Ronald
    www.konings.biz

  • #2
    HAAHHAHAHAHAHAH
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Dit valt nog mee als 1 april grap, die moiree krijgt ge maar van sluitertijden van boven de 4000, de canon 300d stopt daar al, die kan er geen problemen mee hebben zodus 't is een luxe probleem

      Maar 'k kreeg daarstraks in mijn mailbox een mail met als titel, naaktfoto's van ann van elzen, en als pps file dan open deed bleek het een 1 april grap, daar kon ik veel minder mee lachen, de bastards....
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        De aprilgrappen zijn legio in deze thread... of je vergist je... de moire komt ook bij langere sluitertijden voor... Het is het traffic-light effect dat <1/4000 zichtbaar wordt.

        Comment


        • #5
          Originally posted by jdm
          Dit valt nog mee als 1 april grap, die moiree krijgt ge maar van sluitertijden van boven de 4000, de canon 300d stopt daar al
          Touché
          Frank
          http://www.mirrorshades.be

          Comment


          • #6
            ja ik heb Ann ook naakt gezien

            daar wil ik ook wel es naast zitten in de sofa ahum
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              post die link met die foto's hier even dan
              Met vriendelijke groeten,
              Ronald
              www.konings.biz

              Comment

              Working...
              X