Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oog


  • #2
    Re: Oog

    Door zijn eenvoud, en mooi belicht goede compositie, goede weergave van de structuur.
    Knap gezien en mooie gedaan
    Groeten
    Efex

    Comment


    • #3
      Re: Oog

      De structuur zit er idd mooi in.
      Knappe omzetting.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Oog

        .....
        Last edited by FIGO; 2 april 2012, 20:31.

        Comment


        • #5
          Re: Oog

          Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
          De structuur zit er idd mooi in.
          Knappe omzetting.

          groetjes

          moniq
          Oorspronkelijk geplaatst door efex Bekijk bericht
          Door zijn eenvoud, en mooi belicht goede compositie, goede weergave van de structuur.
          Knap gezien en mooie gedaan
          Bedankt voor jullie commentaar

          grt Ricardo

          Comment


          • #6
            Re: Oog

            Wat heeft het met Oog te maken maar kan niet zien ?

            Wat een stom foto

            grt Ricardo

            Comment


            • #7
              Re: Oog

              persoonlijk is het beeld ook niet mijn ding, alhoewel het goed gevonden en zeker fototechnisch goed gebracht en ik ben er zeker van dat liefhebbers van dit genre dergelijke beelden wel weten te appreciëren, maar vind een opmerking als "een stom foto" toch een beetje onbeleefd (en stom)...als je het niet mooi vind is dit eerder subjectief en is het misschien beter om niet te reageren...opbouwende kritiek kan je dergelijke opmerkingen alleszins niet noemen
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment


              • #8
                Re: Oog

                Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
                persoonlijk is het beeld ook niet mijn ding, alhoewel het goed gevonden en zeker fototechnisch goed gebracht en ik ben er zeker van dat liefhebbers van dit genre dergelijke beelden wel weten te appreciëren, maar vind een opmerking als "een stom foto" toch een beetje onbeleefd (en stom)...als je het niet mooi vind is dit eerder subjectief en is het misschien beter om niet te reageren...opbouwende kritiek kan je dergelijke opmerkingen alleszins niet noemen
                Ik ben 100% met je eens mijn excuses

                grt Ricardo

                Comment


                • #9
                  Re: Oog

                  Heel knap de structuur weergegeven en ook mooie grijswaarden. Ben zeker dat die in een reeks heel mooi kan passen
                  Groetjes Hilde
                  http://hildeg.smugmug.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oog

                    Het is waarschijnlijk persoonlijk, maar absoluut het tegenovergestelde van wat ik mooi vind. Nee dank u, om verschillende redenen: technisch van het detailverlies rechtsboven (alsof de OOF terug deels ingeschetst is, maar dat zal wel niet he) tot iets wat op een heroverscherpte flou lijkt links; gevoelsmatig, van iets wat warm van natuur is waar in de omzetting naar Z/W het leven is uitgeblazen, tot naar algemeen goede smaak, het kitscherige kadertje (die flou :-/, maak het dan neutraal wit) en lettertype rechtsonder. Het spijt me, maar dit gaat er bij mij niet in.

                    Comment

                    Working...
                    X