Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godox PB-820 verdeler

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Godox PB-820 verdeler

    Hallo,

    Ik heb onlangs de godox pb-820 leren kennen. Dit ziet er een goed en degelijk iets uit.

    Ik ben normaal pro Nikon dus heb lang getwijfeld tussen de sd-9 powerpack van Nikon en het Godox model.

    Maar het prijsverschil heeft me toch overtuigd.

    - Ook heb ik de indruk dat de godox iets rapper herlaad, het is niet veel sneller maar toch iets, klopt dit?

    - Iemand ervaring met het Godox systeem?

    - Zijn er betere alternatieven?

    Nu zoek ik een verdeler in Belgie die het merk Godox verkoopt. Ik heb veel adressen gevonden in Nederland maar weinig in Belgie. Ik weet dat Calumet hem verkoopt maar zei hebben hem niet in stock liggen.

    Zondag heb ik een reportage dus ik zou hem dan graag al gebruiken. Iemand enig idee waar ik er kan aangeraken.

  • #2
    Re: Godox PB-820 verdeler

    Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb onlangs de godox pb-820 leren kennen. Dit ziet er een goed en degelijk iets uit.

    Ik ben normaal pro Nikon dus heb lang getwijfeld tussen de sd-9 powerpack van Nikon en het Godox model.

    Maar het prijsverschil heeft me toch overtuigd.

    - Ook heb ik de indruk dat de godox iets rapper herlaad, het is niet veel sneller maar toch iets, klopt dit?

    - Iemand ervaring met het Godox systeem?

    - Zijn er betere alternatieven?

    Nu zoek ik een verdeler in Belgie die het merk Godox verkoopt. Ik heb veel adressen gevonden in Nederland maar weinig in Belgie. Ik weet dat Calumet hem verkoopt maar zei hebben hem niet in stock liggen.

    Zondag heb ik een reportage dus ik zou hem dan graag al gebruiken. Iemand enig idee waar ik er kan aangeraken.
    bij oa studio 73 zouden ze die op stock moeten hebben

    Comment


    • #3
      Re: Godox PB-820 verdeler

      Bedankt,

      Heb het geprobeerd bij studio73 en daar hebben ze hem inderdaad op stock.
      Ik rij morgen naar daar.

      Alvast bedankt voor je tip!

      Comment


      • #4
        Re: Godox PB-820 verdeler

        Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
        Bedankt,

        Heb het geprobeerd bij studio73 en daar hebben ze hem inderdaad op stock.
        Ik rij morgen naar daar.

        Alvast bedankt voor je tip!
        graag gedaan
        veel plezier met je batterijpack

        laat maar weten wat je ervaringen ermee zijn
        de dingen die ik ervan heb vernomen zijn in ieder geval al positief

        Comment


        • #5
          Re: Godox PB-820 verdeler

          Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
          Hallo,

          Ik heb onlangs de godox pb-820 leren kennen. Dit ziet er een goed en degelijk iets uit.

          Ik ben normaal pro Nikon dus heb lang getwijfeld tussen de sd-9 powerpack van Nikon en het Godox model.

          Maar het prijsverschil heeft me toch overtuigd.

          - Ook heb ik de indruk dat de godox iets rapper herlaad, het is niet veel sneller maar toch iets, klopt dit?

          - Iemand ervaring met het Godox systeem?

          - Zijn er betere alternatieven?

          Nu zoek ik een verdeler in Belgie die het merk Godox verkoopt. Ik heb veel adressen gevonden in Nederland maar weinig in Belgie. Ik weet dat Calumet hem verkoopt maar zei hebben hem niet in stock liggen.

          Zondag heb ik een reportage dus ik zou hem dan graag al gebruiken. Iemand enig idee waar ik er kan aangeraken.
          Ai, ik vrees dat ik net op tijd ben om net te laat te komen Volgens mij heb je 'em al gekocht als je dit leest ...
          Hier kan je hem kopen inclusief verbindingsstuk naar je cam toe. Dit kost je normaal extra geld bij Studio 73. Indien je de batterij kan gaan halen in Wilrijk is het kif-kif en kan je beter in Wilrijk kopen. Anders doe je winst bij de Duitsers.
          En de Powerblock II is de betere opvolger. Dubbel zoveel energie aan boord ! En hier wordt de verbinding en een usb poort meegeleverd. Deze hebben ze nog niet in de Benelux
          Ik heb bij Walser al verschillende spullen gekocht en de levering was steeds prima in orde.
          Veel succes met je aankoop en let op dat je je flash niet opblaast met zo'n pack

          Slu !

          Tjerri

          Comment


          • #6
            Re: Godox PB-820 verdeler

            mja als je het goedkoper wilt hebben kan je ook gaan kijken bij www.cameranu.nl
            daar zijn die batterijpack's ook iets goedkoper dan bij studio 73
            of ineens kijken op ebay ofzo, dan ben je nog goedkoper uit dan bij die Duitsers
            maar aangezien dat de topicstarter dat batterijpack dit weekend nodig heeft was het beste om een winkel in België aan te raden die dat op stock heeft
            en nog menselijk was met zijn prijzen
            de topicstarter vroeg uitdrukkelijk naar een winkel in België die dat op stock heeft om dit snel te hebben
            Last edited by gert007; 30 maart 2012, 16:20.

            Comment


            • #7
              Re: Godox PB-820 verdeler

              Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
              mja als je het goedkoper wilt hebben kan je ook gaan kijken bij www.cameranu.nl
              daar zijn die batterijpack's ook iets goedkoper dan bij studio 73
              of ineens kijken op ebay ofzo, dan ben je nog goedkoper uit dan bij die Duitsers
              maar aangezien dat de topicstarter dat batterijpack dit weekend nodig heeft was het beste om een winkel in België aan te raden die dat op stock heeft
              en nog menselijk was met zijn prijzen
              de topicstarter vroeg uitdrukkelijk naar een winkel in België die dat op stock heeft om dit snel te hebben
              en voor zo'n dingen geef ik dan nu ook wel liever ietjes meer uit, gewoon bij eventuele defecten

              op een youngnuo flitske van 35 euro, stoort mij da minder da da sneuvelt en ik het moeilijker kan terugsturen maar op een flitsset van 2000 is toch wel iet anders
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #8
                Re: Godox PB-820 verdeler

                Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                Ai, ik vrees dat ik net op tijd ben om net te laat te komen Volgens mij heb je 'em al gekocht als je dit leest ...
                Hier kan je hem kopen inclusief verbindingsstuk naar je cam toe. Dit kost je normaal extra geld bij Studio 73. Indien je de batterij kan gaan halen in Wilrijk is het kif-kif en kan je beter in Wilrijk kopen. Anders doe je winst bij de Duitsers.
                En de Powerblock II is de betere opvolger. Dubbel zoveel energie aan boord ! En hier wordt de verbinding en een usb poort meegeleverd. Deze hebben ze nog niet in de Benelux
                Ik heb bij Walser al verschillende spullen gekocht en de levering was steeds prima in orde.
                Veel succes met je aankoop en let op dat je je flash niet opblaast met zo'n pack

                Slu !

                Tjerri
                Ik heb hem in Wilrijk gekocht. Al even uitgetest, en zeeeeer tevreden over. Recycle time is ongeloofelijk, je wordt er niet meer door gehinderd. Blijkbaar is de batterij pack van Godox hetzelfde als die van Walimex. Bij het merk Walimex wordt er een kabel geleverd voor op te laden met usb, netstroom en voor auto gebruik. Er wordt ook een riempje bijgeleverd wat wel handig is om te bevestigen rond een speedlight. Morgen heb ik mijn eerste reportage met de Walimex dus ben wel benieuwd. Maar normaal zal dit geen probleem opleveren.

                Comment

                Working...
                X