Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The wall

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The wall



    Iso 200 - F11 - S 1/250s

    Alvast bedankt voor het kijken en de reacties.
    Groetjes,
    Myriam
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

  • #2
    Re: The wall

    Goed gezien en behoorlijk vastgelegd maar, naar mijn mening, als je zoiets doet dan is alleen perfect goed genoeg. Dus een beetje lensvertekening eruit halen (in het bovenste gedeelte valt de bolling nogal op) en een beetje perspectief corrigeren (vooral rechts loopt de verticale lijn nogal naar binnen) dan is ie prima in orde.

    Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: The wall

      Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
      Goed gezien en behoorlijk vastgelegd maar, naar mijn mening, als je zoiets doet dan is alleen perfect goed genoeg. Dus een beetje lensvertekening eruit halen (in het bovenste gedeelte valt de bolling nogal op) en een beetje perspectief corrigeren (vooral rechts loopt de verticale lijn nogal naar binnen) dan is ie prima in orde.

      Groeten, Bert
      Ik volg deze reactie wel goed gezien
      Groeten
      Efex

      Comment


      • #4
        Re: The wall

        Goed in al zijn eenvoud.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: The wall

          goed opgemerkt, en mooi oftewel origineel en knap

          gr,
          canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

          website : www.leonvanham.com

          Comment


          • #6
            Re: The wall

            Ritmisch, (daardoor) zelfs iets ééntonig maar toch afwisselend.. enfin wat ik probeer te zeggen is dat ik het een boeiende en mooie plaat vind.

            Gr,
            JM

            Comment

            Working...
            X