Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouble in paradise

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouble in paradise

    Sedert twee dagen in het bezit gekomen van een nieuwe lens. En natuurlijk denk je dan iets in de aard van...nu gaan we ons eens kunnen uitleven sé...Niets is minder waar. Aangezien er toch wel flink wat oefenen komt bij kijken om er te leren mee omgaan en daar men niet op een fotootje min of meer moet kijken...heb ik er toch al wat doorgejaagd. Daarvan 80% voor de prullenbak, 20% waar je kunt mee leven en misschien een 2-tal procentjes waar je durft mee naar buiten te komen. Hoop natuurlijk dat deze percentages spoedig gaan keren. De lens is niet echt geschikt voor huis, tuin en keukengebruik, dus maar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat de natuur in. Ik geef al op voorhand mee dat de zes foto's niet van WOW-kwaliteit zijn...maar aangezien ik gisteravond getuige was van een regelrecht luchtgevecht, wou ik dit toch met u delen. De afstand waarop dit "debacle" plaats vond was niet min en dat is nu toevallig nog één van de dingen die ik aan de lens onder de knie moet krijgen. Het beter leren inschatten waar de grenzen liggen. Maar dat was ook het probleem van één der hoofdrolspelers in dit verhaaltje...Hij wist niet waar zijn grenzen lagen
    Ik was in ieder geval zo content gelijk ne puber van 16 jaar die voor de eerste keer een blote vrouwenborst te zien krijgt
    Maar...genoeg geleuterd....

    Trouble in paradise

    Mmmm...wat ziet mijn uilenoog daar...een vreemde "eend" in de bijt



    Eens zien of de muisjes bij de buren malser zijn



    Hup...daarheen in lage dekking...we gaan die eens verrassen sé



    Hela...gij daar...wat doet gij hier...???



    Hé kameraad zachtjes aan hé...voila...ne stoemp in uwen buik...



    Dat er ene pluimen bij liet is niet verwonderlijk


    Hier stop het verslag wegens te gewelddadig voor onze jeugdige kijkers....
    We kunnen afsluiten met de mededeling dat buiten de eer en wat pluimen er geen slachtoffers vielen. De strijd was kort maar hevig.
    Misschien binnen een paar maanden, na nog wat oefening, dat er een vervolg komt.

    Bedankt om te kijken.

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Working...
X