Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

    Deze datum is volgeboekt

    Voor 5 liefhebbers van natuurfotografie een dag door een uniek natuurgebied ten noorden van Antwerpen op de grens met België en Nederland. Het betreft hier heidelandduinen en bosgebied met prachtige vennen. Ook rijdt men dan door een stuk militair domein. Als er vroeg genoeg wordt gestart is het mogelijk om ook fauna te fotograferen. Er is wel een stuk privé domein bij waar je eventueel fauna kunt fotograferen, maar deze foto's mogen omwille van het beschermd gebied niet worden gepubliceerd.

    Lunch
    Er kan worden gegeten onderweg in de natuur of in de kantine van een onze werkschuur. Eventueel zorg ik voor een heerlijke kop soep.

    Kosten
    Er zijn geen kosten aan verbonden. We zelf eten en frisdrank meebrengen.

    Afsluiting
    Er kan eventueel een nabespreking volgen onder het genot van een bakje koffie of iets anders in een taverne(Volksabdij) of in de werkschuur.

    In deze periode staan de heidelandduinen in bloei.

    Waarom maar 5 natuurfotografen?
    We rijden met een eco-car door ongeveer 900 hectare natuurgebied. Op deze electrische eco-car is plaats voor 6 personen inclusief bestuurder.

    De eerste 4 aanmeldingen voor 1 september 2012 zijn bekend.
    Wil je ruilen of een andere datum, dan even een PB aub.
    Wil je met iemand samen rijden, kijk dan of een van de deelnemers uit uw buurt komt.

    Lijst met aanmeldingen: Deze SD is volzet
    1. Rx-ke
    2. Heembeek
    3. LVB
    4. travelphoto
    5. Sardi51

    Alle bovenstaande personen ontvangen een PB met de vertrekplaats en info over het natuurgebied.

    Gr
    Mark
    Last edited by Edje C; 2 september 2012, 09:02.

  • #2
    Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

    Beste,

    Als het nog kan dan wil ik graag mee. Ben zelf al een jaartje bezig met natuurfotografie.
    groeten,
    Dryma

    Comment


    • #3
      Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door dryma Bekijk bericht
      Beste,

      Als het nog kan dan wil ik graag mee. Ben zelf al een jaartje bezig met natuurfotografie.
      groeten,
      Dryma
      Dag Dryma,
      Er heeft zich net voor jou via een PB al iemand aangemeld, maar die zou graag op 25-8 willen meegaan. Ik moet nog even zien of er een ruiling mogelijk is met een van de anderen. Maar, je staat in ieder geval als eerste op de reservelijst. Excuses dat ik de lijst hierboven ben vergeten aan te passen. Ik laat zeker nog wat weten aan u, ok?

      Comment


      • #4
        Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

        Hebben alle aangemelde personen bovenin nog steeds de intensie om te komen deze dag?(zie PB die ik jullie stuurde)

        Comment


        • #5
          Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Hebben alle aangemelde personen bovenin nog steeds de intensie om te komen deze dag?(zie PB die ik jullie stuurde)
          Ja hoor. Heb je recent een pb gestuurd ?

          Comment


          • #6
            Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            Hebben alle aangemelde personen bovenin nog steeds de intensie om te komen deze dag?(zie PB die ik jullie stuurde)
            Deze datum staat al genoteerd in mijn agenda met stip

            Groetjes

            Luc
            http://lvbfoto.jimdo.com/

            Comment


            • #7
              Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
              Ja hoor. Heb je recent een pb gestuurd ?
              Nee, niet recent, maar die met de intro
              Ik zal jullie begeleiden door het natuurgebied, maar de kennis moet jezelf meebrengen, die kan ik jullie niet meer bijleren

              Comment


              • #8
                Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

                Ook bij mij staat deze datum vastgespijkerd in mijn agenda.
                www.photo-rudi.be

                Comment


                • #9
                  Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

                  Ja ook bij mij staat deze datum in mijn agenda is overigens mijn verjaardag dat word trakteren zekers ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

                    Bij mij ook met stip genoteerd.
                    Heb zelfs die dag vrijaf genomen.........(weekendwerk)
                    Maaaaaar ik heb geen PB gekregen....
                    MVG. Hugo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

                      Oorspronkelijk geplaatst door sardi51
                      Ja ook bij mij staat deze datum in mijn agenda is overigens mijn verjaardag dat word trakteren zekers ?

                      Sardienen en ricard voor allen Nog een geluk dat ik de week ervoor zit
                      Yezzz I love to tease you
                      Webstek in opbouw

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                        Bij mij ook met stip genoteerd.
                        Heb zelfs die dag vrijaf genomen.........(weekendwerk)
                        Maaaaaar ik heb geen PB gekregen....
                        Zal jullie een PB sturen over enkele dagen met de informatie over het gebied Enne...In Nederland trakteert de jarige

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

                          Heb jullie allemaal een PB gestuurd, met een nieuw overzicht van de vooringenomen route die we gaan rijden. Aantekeningen staan ook daarop om een shoot te maken en waar we eventueel kunnen lunchen(eigen kosten ) Tot ziens op 1 september!
                          Meestal trakteren jarigen op ne pannenkoek
                          Last edited by Guest4; 6 juli 2012, 14:17.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

                            Nog even gras maaien voordat die fotografen van Belgium Digital komen. Kunnen ze niet zeggen dat het niet 'properkes' was
                            Last edited by Guest4; 1 september 2012, 17:00.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aanmeldingen 1 september 2012 Natuurfotografie

                              Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                              Deze datum is volgeboekt

                              Voor 5 liefhebbers van natuurfotografie een dag door een uniek natuurgebied ten noorden van Antwerpen op de grens met België en Nederland. Het betreft hier heidelandduinen en bosgebied met prachtige vennen. Ook rijdt men dan door een stuk militair domein. Als er vroeg genoeg wordt gestart is het mogelijk om ook fauna te fotograferen. Er is wel een stuk privé domein bij waar je eventueel fauna kunt fotograferen, maar deze foto's mogen omwille van het beschermd gebied niet worden gepubliceerd.

                              Lunch
                              Er kan worden gegeten onderweg in de natuur of in de kantine van een onze werkschuur. Eventueel zorg ik voor een heerlijke kop soep.

                              Kosten
                              Er zijn geen kosten aan verbonden. We zelf eten en frisdrank meebrengen.

                              Afsluiting
                              Er kan eventueel een nabespreking volgen onder het genot van een bakje koffie of iets anders in een taverne(Volksabdij) of in de werkschuur.

                              In deze periode staan de heidelandduinen in bloei.

                              Waarom maar 5 natuurfotografen?
                              We rijden met een eco-car door ongeveer 900 hectare natuurgebied. Op deze electrische eco-car is plaats voor 6 personen inclusief bestuurder.

                              De eerste 4 aanmeldingen voor 1 september 2012 zijn bekend.
                              Wil je ruilen of een andere datum, dan even een PB aub.
                              Wil je met iemand samen rijden, kijk dan of een van de deelnemers uit uw buurt komt.

                              Lijst met aanmeldingen: Nog 1 plaats vrij! (update 28 maart 2012)

                              1. Rx-ke
                              2. Heembeek
                              3. LVB
                              4. travelphoto
                              5. Sardi51

                              Alle bovenstaande personen ontvangen een PB met de vertrekplaats en info over het natuurgebied.

                              Gr
                              Mark
                              Hoi iedereen

                              Ik had ook eens graag mee gegaan , maar spijtig kan ik die datum juist niet mee gaan .
                              Ik ben wel nog maar een begineling , dus kan het nog ni heel goed hoor .

                              Grtjes Sproeteken

                              Comment

                              Working...
                              X