Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop compacte camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop compacte camera

    Hallo

    Voor mijn vriendin haar verjaardag zou ik graag een nieuwe digitale camera kopen omdat haar 5 jaar oude de geest heeft gegeven.

    Het toestel moet vooral dienen voor foto's te trekken met vriendinnen, op vakantie, wanneer ze ergens naar toe gaat,... toe niet echt het prof. aspect.

    Natuurlijk wil ze wel wat kwaliteit en daarom had ik gedacht voor een max bedrag van 250Euro uit te geven.

    Haar voorkeur ( opnieuw voor de gadget ) gaan naar de samsung MV800 met uitklapbaar scherm maar mijn voorkeur gaat naar de WB150F BK van samsung

    Wat denken jullie of hebben jullie andere eventuele aanraders binnen deze prijsklasse ( ik heb ook een sony met G- lens en deze is ook zeer sterk, vooral s'avonds ).

    Dus met andere woorden, wat is het beste toestel voor max 250 Euro.


    EDIT: ik zie dat ( op 9 euro na ) de Sony HX9V ook binnen het budget valt.. misschien is dit toch wel de beste keuze?

    Alvast bedankt!!
    Last edited by sven casteur; 27 maart 2012, 21:49.

  • #2
    Re: Aankoop compacte camera

    Sony heeft een hele reeks nieuwe Cybershots uitgebracht met 18MP sensor. De DSC-HX9V is nog het vorig model en daarom redelijk afgeprijsd. Ik denk een goede keus.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop compacte camera

      Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
      Sony heeft een hele reeks nieuwe Cybershots uitgebracht met 18MP sensor. De DSC-HX9V is nog het vorig model en daarom redelijk afgeprijsd. Ik denk een goede keus.
      De wx100 is inderdaad ook een knap toestel... alleen maar leverbaar vanaf eind april ( beetje laat hé )

      Comment

      Working...
      X