Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

K20D + D-BG2 grip + eventueel 18-55

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] K20D + D-BG2 grip + eventueel 18-55

    Wegens overstap naar een K-5 verkoop ik bij deze mijn K20D. Dit is een robuust en weather-sealed toestel waar ik steeds tevreden over ben geweest.
    Dit toestel is in uitstekende staat, 12045 clicks (kan nog een beetje oplopen tussen nu en uiteindelijke verkoop), uitwendige gebruikssporen zijn nagenoeg onbestaande. LCD steeds gebruikt met een plastic covertje.

    Items:
    - Pentax K20D body. In doos, met Nederlandstalige en Franstalige handleiding, batterij en lader, software, neck strap, video- en USB-kabel, afdekplaatje.
    - Pentax D-BG2 batterij grip. Eveneens in doos met handleiding. Inclusief Pentax batterij. De grip kan ook dienen voor een K10D.

    Eventueel verkoop ik volgende lens erbij:
    - Pentax SMC DA 18-55mm f/3.5-5.6 AL. Zonnekap, voor- en achterdop aanwezig. Ook deze is in uitstekende staat.

    Zowel body als grip hebben een nog goed presterende batterij. Ik blijf liefst niet met de grip alleen achter, dus geef ik voorkeur aan biedingen voor body en grip samen (tenzij op de grip ook al geboden is).
    Richtprijzen:
    Body: €240
    Grip & batterij: €60
    Lens: €50

    Prijzen zijn discussieerbaar maar ik ben niet geneigd om voor al te lage prijzen te verkopen. Kan uiteraard getest worden.
Working...
X