Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergane Glorie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vergane Glorie

    ey allemaal

    voor een opdracht moet ik foto's maken van vergane glorie (een leegstaan huis, fabriek ...)
    weet iemand hier een locatie voor in de buurt van Aarschot - Leuven ??

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Vergane Glorie

    Is er niks te vinden aan de Vaartstraat waar de Stella Artois vroeger zat?
    Fotografie is leren kijken.
    http://johanluyckx.weebly.com

    Comment


    • #3
      Re: Vergane Glorie

      "De Witte Molen" aan de steenweg op Herselt. Is misschien mooi in contrast met de nieuwerwetse brug van de nieuwe ring op de achtergrond.

      Comment


      • #4
        Re: Vergane Glorie

        Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
        Is er niks te vinden aan de Vaartstraat waar de Stella Artois vroeger zat?
        Ja daar is ergens een pand maar er is al iemand anders die dat heeft gekozen en het is niet zo leuk zowel voor hem als voor mij om hetzelfde pand te fotograferen é toch bedankt voor de tip

        Comment


        • #5
          Re: Vergane Glorie

          Oorspronkelijk geplaatst door OpaJM Bekijk bericht
          "De Witte Molen" aan de steenweg op Herselt. Is misschien mooi in contrast met de nieuwerwetse brug van de nieuwe ring op de achtergrond.
          dat was ook het eerste dat mijn mama zei toen ik het haar vroeg. deze staat dus al op het lijstje (ik zou er een stuk of 5 moeten hebben). het ideetje met de brug had ik nog niet aan gedacht. nu nog proberen om de eigenaar te vinden zodat ik er ook binnen kan gaan. dankje voor deze tip

          Comment


          • #6
            Re: Vergane Glorie

            Ik weet niet hoe "vergaan" het moet zijn, maar in Betekom heb je op de Molenberg ook nog de ruïne van de oude molen. Die is wel enkel van buitenaf te bezichtigen.

            In Werchter heb je ook nog een paar gebouwen van de oude brouwerij van de Jack-op.

            Comment


            • #7
              Re: Vergane Glorie

              ik kan je toegang geven tot een pand dat zich volgens mij goed leent als "vergane glorie"
              Het is 20 minuutjes van Leuven, normaal niet toegankelijk voor fotografen.
              PM me zo snel mogelijk voor meer info indien je interesse hebt.

              Comment

              Working...
              X