Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fototas ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fototas ???

    welk van de twee is de beste keuze voor een 300d+sigma 70-200/2.8EX +28-70/2.8 EX ennog wa toebehoren.laat maar horen
    lowepro mini treker classic of de tamrac velocity 9 .
    of zij er betere alternatieven ( prijs - kwaliteit )
    Groetjes Cy.
    lidnummer:BD0234BE
    een Canon 20d met sigma 18-125 + een canon 100-400 IS en een canon A 75

  • #2
    cy ik weet maar 1 ding en dat is dat ik ze zeker niet in Belgie koop ('k heb mij trouwens net een Lowepro mini treker besteld bij adorama.com) hier vragen
    ze 150 Euro voor en Lowepro mini treker in de U.S.A 110 Dollar
    BD0235BE

    http://www.pbase.com/macchap

    We do what we can with what we have and where we are

    Comment


    • #3
      Moh macchap, wij hebben hier 3 lowepro-tassen en die komen alledrie uit belgie

      Ik heb de Lowepro Pacific Collection Monterey-rugzak, waar ik zeer tevreden over ben. Jacki kocht tegelijkertijd een iets kleinere variant (toen voor haar Nikon 5700), beiden 50 euro bij -ben de naam even kwijt- in Hasselt (bij de kerk daar, hoe heten ze ook alweer?).

      En Jacki kocht later nog vor de D30 met lenzen de Lowepro MiniTrekker of hoe dat ding heet, zonder tussenschotjes wel (is nog ergens een vraag over op het forum te vinden) voor 15 euro (peanuts dus).

      Maw: Als Nederlander zal ik volmondig zeggen: België is zo gek nog niet (en neen, ik doel niet alleen op koopjes )
      Maar alhoewel: Sommige Belgen zijn zo gek wèl (maar dat vind ik positief eigenlijk ;-)

      Comment


      • #4
        Cy, ik heb de LowePro Mini trekker al enige jaren. Ik heb er 2 body's inzitten (ieder voorzien van een lens), een 80-200 2.8 incl. zonnekap,converter, flitser, mini statief, verrekijkertje en wat lossen spullen. Dit gaat prima. Enig nadeel is als je snel even een lens wilt verwisselen moet je hem van je rug halen. Voordeel vindt ik is dat als de rugzak openligt je wel een schone ondergrond hebt. Ongeveer een jaar geleden liet het stiksel van de schouderband los. Dit is zonder problemen op een goede manier door Lowepro gerepareerd.

        Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
        Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

        Comment


        • #5
          Originally posted by Erik Mansvelders
          Moh macchap, wij hebben hier 3 lowepro-tassen en die komen alledrie uit belgie

          Ik heb de Lowepro Pacific Collection Monterey-rugzak, waar ik zeer tevreden over ben. Jacki kocht tegelijkertijd een iets kleinere variant (toen voor haar Nikon 5700), beiden 50 euro bij -ben de naam even kwijt- in Hasselt (bij de kerk daar, hoe heten ze ook alweer?).

          En Jacki kocht later nog vor de D30 met lenzen de Lowepro MiniTrekker of hoe dat ding heet, zonder tussenschotjes wel (is nog ergens een vraag over op het forum te vinden) voor 15 euro (peanuts dus).

          Maw: Als Nederlander zal ik volmondig zeggen: België is zo gek nog niet (en neen, ik doel niet alleen op koopjes )
          Maar alhoewel: Sommige Belgen zijn zo gek wèl (maar dat vind ik positief eigenlijk ;-)
          Eric, dat van hasselt kan ik natuurlijk niet weten 'k woon er zo ongeveer 125 Km vandaan wat mijn aankopen bij Adorama betreft 'k heb daar al verschillende
          spullen gekocht zeer goede service en ik probeer altijd mijn bestelling met 2 a 3 personen te doen om de transport kosten te drukken
          wat de levering betreft 3 dagen en ze liggen bij mij thuis, als ik in Belgie bestel moet ik soms meer dan 4 weken wachten (wat het geval was voor de Lowepro) 'k denk als ze hier in een Belgische winkel iets verkopen dat ze het eerst moeten bestellen in de U.S.A.
          BD0235BE

          http://www.pbase.com/macchap

          We do what we can with what we have and where we are

          Comment


          • #6
            Als je je de komende tijd beperkt tot de spullen die je hebt (en er nog een flits aan toevoegt), dan zou ik opteren voor de Velocity. En dit omwille van het gebruiksgemak van dat ding...
            Ik heb de Velocity 9 en de Lowepro Trim Trekker, en ik moet zeggen dat ik het meest op stap ga met de Velocity. Er kan net iets minder in dan in de Trim Trekker, maar is wel een stuk handelbaarder: lenzen wisselen zonder dat je de rugzak moet afnemen...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Lees deze ook nog even door http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=41515&SearchTerms=,velocity
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Originally posted by Erik Mansvelders
                bij -ben de naam even kwijt- in Hasselt (bij de kerk daar, hoe heten ze ook alweer?).
                Bartok?

                Originally posted by Erik Mansvelders
                Maar alhoewel: Sommige Belgen zijn zo gek wèl (maar dat vind ik positief eigenlijk ;-)
                Onder het motto, gooi eens een beroemd NL citaat op tafel: "Doe maar gewoon, dat is al gek genoeg." En dat doen wij Belgen dus...
                Pieter
                --
                Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                Comment

                Working...
                X