Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitnodigingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uitnodigingen

    Hallo,

    Ik wil een digitale uitnodiging maken voor een diamanten bruiloft, met aan de voorkant een foto waarover de tekst wordt gezet.
    Ik had gedacht om de foto's via een fotosite te laten drukken, maar als ik bij albelli kijk, vind ik nergens het goede formaat.

    Ik zoek ongeveer het formaat: 21 x 15 cm of 14 x 14 cm of 14 x16 cm.

    Kan iemand me vertellen op welke site ik hiervoor terecht kan?

    Hartelijk dank.

  • #2
    Re: uitnodigingen

    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: uitnodigingen

      gewoon u digitaal bestand op usb-stick zetten en naar de plaatselijke drukkerij ermee

      Comment


      • #4
        Re: uitnodigingen

        Oorspronkelijk geplaatst door Digieke Bekijk bericht
        Hallo,

        Ik wil een digitale uitnodiging maken voor een diamanten bruiloft, met aan de voorkant een foto waarover de tekst wordt gezet.
        Ik had gedacht om de foto's via een fotosite te laten drukken, maar als ik bij albelli kijk, vind ik nergens het goede formaat.

        Ik zoek ongeveer het formaat: 21 x 15 cm of 14 x 14 cm of 14 x16 cm.

        Kan iemand me vertellen op welke site ik hiervoor terecht kan?

        Hartelijk dank.
        Ik had dat overlaatst ook aan de hand, het juiste formaat vond ik nergens. Ik heb gewoon mijn canvas vergroot tot de eerstvolgende maat die wel mogelijk was en achteraf heb ik er nog wat knip- of bijsnijwerk aan gehad...
        Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

        Comment

        Working...
        X