Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kent iemand deze winkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #2
    Re: kent iemand deze winkel

    nooit van gehoord. maar kan niks verdacht vinden. prijzen zijn ook niet belachelijk laag.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: kent iemand deze winkel

      ja,
      eind vorig jaar EVF voor panasonic gekocht bij hen, was veel goedkoper.

      correct verlopen, goed verpakt enz ; wel langere wachttijd dan voorzien, klantvriendelijk.

      grten, Geert.

      Comment


      • #4
        Re: kent iemand deze winkel

        Idem.

        Flitser besteld, was toen veel goedkoper. Wel wat geduld hebben. Elke dag mailen brengt niet op want ze zijn duidelijk een low-cost firma en zitten echt niet op je mailtjes te wachten (heb ik van een vriend gehoord die dacht dat hij e.e.a. kon versnellen door dagelijkse mails ;-) - niet dus).

        Als je 0,0 risico wil, moet je hier echter niet bestellen want het gaat duidelijk om grijze import (ofwel hebben ze niemand die hun boekhouding in orde houdt). Er wordt wel verstuurd vanuit UK, maar je krijgt geen factuur met BTW erop. Dus als het grijze import is, dan heb je mogelijk geen garantie (Bij Sony is dat niet meteen een probleem, via Videp toch niet, maar voor andere merken weet ik het niet.)

        Mvg.
        Paul
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: kent iemand deze winkel

          Al bedankt voor de info.

          Comment


          • #6
            Re: kent iemand deze winkel

            Kijk hier eens. En hier , hier.

            Ik zou er niet kopen but that's just me.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: kent iemand deze winkel

              Als je simpelweg iets bestelt voor de (soms) bijzonder lage prijs en je verwacht geen customer service, gewoon een levering, niet eens snel, dan ga je je volgens mij niet teleurgesteld voelen (in tegenstelling tot de meesten die dat soort feedback geven omdat ze een lage prijs betalen maar ook nog eens de service van de fotoboer op de hoek willen).
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment

              Working...
              X