Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta Dimage A2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minolta Dimage A2

    Heeft iemand reeds een serieus test rapport gelezen betreffende de nieuwe Dimage A2 van Minolta?
    Het is misschien nog te vroeg om naar gebruikerservaringen te vragen?
    Harry
    Harry Briels

  • #2
    Even ge-google-d:

    http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/a2.html

    http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/konica-minolta-a2.shtml

    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Als je er een ritje naar Zele voor over hebt, kan je de mijne eens testen. Ik heb hem sinds gisteren en ben een eerste serie testfoto's aan het klaarstomen voor op BD.

      Oli.

      Comment


      • #4
        Dank voor de testgegevens betreffende de Minolta A2. Ik heb enkele weken geleden de A2 aangeschaft en mijn eerste indrukken (als beginnend amateurfotograaf) zijn zeker positief. Dit m.u.z. van de grip sensor die bij "Full-AF" (zorgvuldig ingesteld volgens de voorschriften)niet functioneert.
        Vertrouwd raken met de vele bedieningsmogeloijkheden vraagt uiteraard de nodige tijd.
        Gezien de reputatie van Canon heb ik even gedacht aan de Canon Pro 1, maar de testgegevens zijn m.i. niet echt positief, zoals problemen met focussen bij weinig licht. Bovendien heeft Canon geen goede reputatie wat service betreft.

        De Minolta A2 is al met al een indrukwekkende camera!
        Harry Briels
        Harry Briels

        Comment


        • #5
          Ik heb er eentje gekocht. Ik heb hiervoor ervaring met een 7i, die me wat traag was na vroeger een SLR minolta x-700 en Dynax 7 te hebben gehad. Na de 7i dacht ik te moeten overschakelen naar een DSLR zoals de Canon 300 of Nikon D70. Maar ik zag op tegen het gezeul met lenzen.

          Dus toch de A2 gekocht, en: hij is fantastisch. Batterijen zijn gaan verschrikkelijk lang mee, een opluchting na de 7i. Ik heb fantastisch veel plezier met het toestel in samenwerking met de flash 5600.

          Rudy

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rodolfo

            Dus toch de A2 gekocht, en: hij is fantastisch. Batterijen zijn gaan verschrikkelijk lang mee, een opluchting na de 7i. Ik heb fantastisch veel plezier met het toestel in samenwerking met de flash 5600.



            Rudy

            Nog langer dan de 7i ????? Ik zit hier met 3 sets 2100ma, ik heb een ridata kaart van 1 gig, ik trek meer dan 600 foto's met 2 set's 2100ma.... zodus ik kon bij de 7i al niet klagen over het batterij verbruik, het verwondert mij, dat jij er blijkbaar problemen mee gehad hebt.

            mvg
            Joris


            To make your dreams come true, wake up

            Comment

            Working...
            X