Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Breda, die Scone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Breda, die Scone

    Veel oude gebouwen in Breda, maar ook, in tegenstelling tot in B. veel grote nieuwe en kanppe projecten. Zoals deze in de buurt van 't Turfschip.


    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

    website : www.leonvanham.com

  • #2
    Re: Breda, die Scone

    Heel knap , zeker wat lijnenwerk betreft .
    Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

    Comment


    • #3
      Re: Breda, die Scone

      Dat is inderdaad een mooi gebouw met veel fotopotentieel, maar het resultaat kan, denk ik, beter.
      Waarom je er die trappen bij neemt bvb ... op zich zijn die niet lelijk, maar ze passen helemaal niet bij de rest. Als ik dan die twee mooie golven zie in het dak, één naar boven en één naar beneden, hmmm...daar zit de kern van de foto.
      Verder krijg je een moiré effect (misschien door het verkleinen ?) en zie ik wat licht dat niet klopt, toch van wat ik er kan van opmaken. Zal eens 't Turfschip opzoeken.
      Mag ik je aanraden om de locatie toch nog een kans te geven?

      Comment


      • #4
        Re: Breda, die Scone

        Mooi, mooi.
        Grtjs

        Comment


        • #5
          Re: Breda, die Scone

          ja ik denk dat je er nog wel zal hebben
          vind deze wel mooi
          eos 600 d
          lens 18-135 canon 10-22canon

          Comment


          • #6
            Re: Breda, die Scone

            Ik vind 'm overbewerkt.
            Witbalans klopt ook niet.

            Comment


            • #7
              Re: Breda, die Scone

              Ben het eens met Zappa; hier zit veel meer potentieel in. Je hebt me in ieder geval al gemotiveerd om eens een keer naar Breda te rijden.

              Groeten, Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

              Comment

              Working...
              X