Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlindertjes

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlindertjes

    Gisteren een vlindertuin bezocht, echt super om te doen:

    Foto's weggehaald omdat iemand bij het openen van een andere post van mij een rare opmerking kreeg ivm virus.
    Last edited by vvbelleg; 20 maart 2012, 11:25.
    Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

  • #2
    Re: Vlindertjes

    Voor mijn de tweede

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Vlindertjes

      Beide zijn
      Canon 60D / EF 70-200mm f/4.0 L USM/ EF 50mm f/1.8 II / EF-S 18-55mm F3.5-5.6 DC II

      Comment


      • #4
        Re: Vlindertjes

        Mooie kleuren.
        Voor mij is de tweede de mooiste!
        Heb nog zoveel te leren :)

        Comment


        • #5
          Re: Vlindertjes

          Ga ook voor de tweede

          Comment


          • #6
            Re: Vlindertjes

            Voor mij ook de tweede !
            Mvg.

            Comment


            • #7
              Re: Vlindertjes

              Ik volg. De tweede.
              Gr
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • #8
                Re: Vlindertjes

                Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk bericht
                Gisteren een vlindertuin bezocht, echt super om te doen:

                Foto's weggehaald omdat iemand bij het openen van een andere post van mij een rare opmerking kreeg ivm virus.
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Vlindertjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk bericht
                  Gisteren een vlindertuin bezocht, echt super om te doen:

                  Foto's weggehaald omdat iemand bij het openen van een andere post van mij een rare opmerking kreeg ivm virus.
                  Beste,

                  Ik heb deze topic naar testforum verplaatst, omdat ik hier toch wat meer over wens te weten te komen.

                  Kunt u de foto opnieuw zichtbaar maken, en graag de exacte melding wat die persoon als "onveilige boodschap" te zien kreeg. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat het één iets met het ander te maken zou hebben.

                  Mvg,
                  Mod-!Bart

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vlindertjes

                    aan Veerle:
                    ik krijg bij het bezoeken van uw site ook de melding
                    "gerapporteerde aanvalspagina"
                    lijkt me er dus op dat uw site besmet is.
                    best eens uitzoeken samen met uw host.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vlindertjes

                      Er vertrekt mss veel spam vanuit uw domeinnaam. Meldingen gehad van Google?
                      Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
                      flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vlindertjes

                        @!Bart: ik ga de foto pas terug zichtbaar maken als mijn website volledig probleem-vrij is. De melding zelf kwam van Google.

                        Wat er gebeurt is:
                        - virus/malware gehad op mijn computer (ondanks MCAfee, perfect in orde met licentie en updates).
                        - ik heb snel gezien dat ik een virus had en ik heb dat snel kunnen verwijderen maar vermoedelijk had dat 'ding' ondertussen mijn ftp username/paswoord al doorgestuurd naar hackers
                        - site gehacked, er stonden een paar statische html pagina's en die waren allemaal onlangs (en niet door mij) aangepast. NIEMAND van BD zag die pagina's, vermits ik enkel naar foto's die daar staan link.
                        - google draait blijkbaar tools die sites overloopt en malware dedecteert en zo is mijn site in hun lijst terecht gekomen
                        - iedereen die naar de site ging kreeg een melding (dat was niet zo toen ik de foto postte maar wel een dag of twee later).
                        - alles is weg van die site, niemand kan daar nog naar toe surfen maar ik wacht nog op de host om alles op te kuisen want ik moet een request naar Google sturen om mijn website terug uit die lijst te krijgen

                        Veerle
                        Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vlindertjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk bericht
                          @!Bart: ik ga de foto pas terug zichtbaar maken als mijn website volledig probleem-vrij is. De melding zelf kwam van Google.

                          Wat er gebeurt is:
                          - virus/malware gehad op mijn computer (ondanks MCAfee, perfect in orde met licentie en updates).
                          - ik heb snel gezien dat ik een virus had en ik heb dat snel kunnen verwijderen maar vermoedelijk had dat 'ding' ondertussen mijn ftp username/paswoord al doorgestuurd naar hackers
                          - site gehacked, er stonden een paar statische html pagina's en die waren allemaal onlangs (en niet door mij) aangepast. NIEMAND van BD zag die pagina's, vermits ik enkel naar foto's die daar staan link.
                          - google draait blijkbaar tools die sites overloopt en malware dedecteert en zo is mijn site in hun lijst terecht gekomen
                          - iedereen die naar de site ging kreeg een melding (dat was niet zo toen ik de foto postte maar wel een dag of twee later).
                          - alles is weg van die site, niemand kan daar nog naar toe surfen maar ik wacht nog op de host om alles op te kuisen want ik moet een request naar Google sturen om mijn website terug uit die lijst te krijgen

                          Veerle
                          Ok, alvast bedankt voor deze reactie.
                          Ik hoop dat alles snel weer in orde komt.

                          Groetjes,
                          Bart

                          PS, hierbij sluit ik deze topic

                          Comment

                          Working...
                          X