Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie kan er mij helpen om de juiste lenzen te kiezen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie kan er mij helpen om de juiste lenzen te kiezen

    hallo

    binnenkort zal ik mijn eerste spiegelreflexcamera kopen een canon 60D .
    maar over de lenzen ben ik aan het twijfelen ik dacht eerst aan de ef-s 10-22 voor een mooie breedhoek en de ef-s 18-135 als een ideaal allround lens van canon. maar vandaag was er een workshop in de saturn en die raden me geen van de twee aan maar wel de tamron 18-270mm VC PZD en een andere winkel raad me de sigma 10-20 EX DC HSM aan. nu weet ik het helemaal niet meer ik ben ook maar een beginner in de spiegelreflex wereld.
    wat raden jullie mij aan en alvast bedankt voor het lezen en reacties

    wat ik graag fotografeer is
    landschap en natuur /zons ondergangen
    familie foto's en dag uitstappen

    groetjes jeffrey
    www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

  • #2
    Re: wie kan er mij helpen om de juiste lenzen te kiezen

    en je budget is ....
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: wie kan er mij helpen om de juiste lenzen te kiezen

      1500 euro maximum 1800
      www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

      Comment


      • #4
        Re: wie kan er mij helpen om de juiste lenzen te kiezen

        een 10-22 met een 18-135 is een fijne combi voor jouw wensen. Een 18-270 is erg makkelijk in gebruik maar je mist het stuk tussen 10 en 18mm, dat lijkt weinig maar is opvallend veel!
        Voor jouw wensen lijkt mij dat het extra stuk zoom minder belangrijk is dan het extra stuk groothoek, met de 18-135 kan je prima portret en uitstapjes doen.