Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SHOOT geeft niet thuis ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SHOOT geeft niet thuis ...

    Ik ben vanaf het eerste nummer geabonneerd op SHOOT, ze staan nog steeds allemaal in m'n boekenkast én komen er regelmatig terug uit.
    Nu heb ik om één of andere reden de laatste editie niet in mijn brievenbus gekregen. Pleegde hieromtrent al 2 mails, eentje naar de abonnementsdienst en één naar de redactie, maar om één of andere reden krijg ik geen antwoord, niks, nada, nul ... zelfs geen reactie dat ze mijn mail gekregen hebben en de zaak zullen uitzoeken.
    Sorry hoor, maar qua professionaliteit hebben ze daar nog veel - héél veel - te leren. De uitvlucht op hun website dat ze teveel mails binnenkrijgen vind ik uiterst zwak. Als ik op mijn werk niet binnen de 24 uur op een mail reageer - al is het maar met een ontvangstbevestiging - dan ben ik de sigaar. En wij krijgen er ook veel .
    Niet tof jongens ! Moet ik dan echt - naast mijn abonnementsgeld - ook nog eens in een winkel een kleine 5 euro gaan neertellen om mijn collectie compleet te maken ?????
    Kan ik mijn abonnement beter opzeggen denk ik. (meen ik niet hoor, want ik vind SHOOT goed )
    Andre Van Looy, Turnhout.
    André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

  • #2
    Re: SHOOT geeft niet thuis ...

    André,

    stuur Erik een PM via BD en je krijgt zeker een antwoord .
    ik heb in elk geval enkel goede ervaringen qua reactietijd vawege shoot en ook qua correcte aanpak .

    een telefoontje plegen kan in die omstandigheden ook al helpen .
    is je mail wel aangekomen ? er kan van alles misgelopen zijn ...

    ik begrijp je frustratie over het ontbreken van een nummer, maar je conclusies naar shoot toe lijken mij toch wat voorbarig ...

    Dirk

    Comment


    • #3
      Re: SHOOT geeft niet thuis ...

      André,

      ook ik vind SHOOT een goed blad (ik koop ze in de winkel), wat niet wegneemt dat ze een minimum aan professionaliteit aan de dag mogen leggen in hun communicatie.
      Je overdrijft helemaal niet. Je verwachtingen zijn terecht. (By The Way, het beantwoorden van een mail binnen de 24u is de standaard volgens de business e-mail etiquette)
      En verder wat professionaliteit betreft:
      - zeggen dat je teveel mails krijgt is een dom excuus. Het betekent gewoon dat je onderbemand of slecht georganiseerd bent. schuif de verantwoordelijkheid dan niet af op de mensen die een mail sturen.
      - een mailtje rechtstreeks naar deze of gene sturen (sorry Dirk), is ook maar lapwerk. Als je een contactpunt aanbiedt moet je het op een deftige manier beheren. Anders biedt je het beter niet aan.

      Maar toch blijft SHOOT een goed blad en hoop ik dat je het snel in de bus krijgt.

      Comment


      • #4
        Re: SHOOT geeft niet thuis ...

        stuur eens een PM-etje:

        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: SHOOT geeft niet thuis ...

          Hallo,

          naar welk e-mailadres heb je die mails verzonden? Ik krijg alle mails voor de redactie in mijn mailbox en vind er in elk geval niets van terug. Ik laat onze IT-man maandag nakijken of er iets aan het mailformulier of de mailserver schort.

          De abo-dienst kan je ook bereiken via abonnementen@minoc.com of 014/462301. In mijn ervaring krijg je binnen 24 uur antwoord.

          Met vriendelijke groeten
          Erik Derycke
          Hoofdredacteur

          Comment


          • #6
            Re: SHOOT geeft niet thuis ...

            Hey jongens, ik wou niemand tegen de benen stampen hé, begrijp me niet verkeerd - ik hoopte alleen dat een postje op dit forum een beetje zou helpen, en ja, blijkbaar doet het dat.
            Ter info : ik heb tweemaal het contactformulier op de website ingevuld, én tweemaal de melding gekregen dat het bericht goed verstuurd was. Als deze berichten dan niet teruggevonden worden, dan kan ik alleen maar concluderen dat er waarschijnlijk ergens een foutje in het systeem steekt.
            Als m'n stadsgenoten hier me maar een m'n Shoot helpen is alles al lang vergeten en vergeven .
            Groetjes,
            André.
            André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

            Comment


            • #7
              Re: SHOOT geeft niet thuis ...

              Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
              Hallo,
              De abo-dienst kan je ook bereiken via abonnementen@minoc.com of 014/462301. In mijn ervaring krijg je binnen 24 uur antwoord.

              Met vriendelijke groeten
              Erik Derycke
              Hoofdredacteur
              Klopt volledig

              Comment


              • #8
                Re: SHOOT geeft niet thuis ...

                Hallo,

                bij een upgrade van de mailserver was er blijkbaar wat misgelopen met email-aliassen. Alles is nu nagekeken en het contactformulier op de website zou nu weer moeten doen wat wij en jullie ervan verwachten. Bedankt om het probleem te melden!

                Erik

                Comment

                Working...
                X