Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonder...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonder...

    Veel foto's van C-Mine hebben daglicht en modellen in beeld;
    Deze heeft geen daglicht, geen model, alleen industriële elementen... zonder ...
    zonder stroom, zonder kracht, zonder aansluiting.



    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

  • #2
    Re: Zonder...

    mooie foto weliswaar maar zoals hij hier staat vind ik hem wat te krap aan de zijkant en onderkant. is dit een crop, anders zou ik toch het origineel eens plaatsen?
    Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

    Comment


    • #3
      Re: Zonder...

      Ben het eens met vorig commentaar , plus de foto is aan de voorkant en bovenkant te donker .
      Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

      Comment


      • #4
        Re: Zonder...

        Oorspronkelijk geplaatst door Creativo Bekijk bericht
        Ben het eens met vorig commentaar , plus de foto is aan de voorkant en bovenkant te donker .
        living on the edge... dit is een "picasa 800 pixel" weergave terwijl ik 900 pixel in upload heb gestoken. Maar op mijn gekalibreerde monitor in mijn full res foto zit detail zat. Dat komt helaas niet tot uiting hier op de site. Met wat hier te zien is: klopt inderdaad.

        Wat krapte betreft: ik heb nog een andere foto, die ik wat ruimer kadreerde, maar verkoos deze omwille van de beperking in elementen in beeld (ruimer gezien = meer (halve) ramen, stukken muur, lamp,...). Daar hou ik toch aan de "less is more".
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

        Comment

        Working...
        X