Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke len(s)(zen) me op reis - tips bezienswaardigheden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke len(s)(zen) me op reis - tips bezienswaardigheden

    Hallo,

    Het is de eerste keer dat ik op reis ga (buiten België) sinds ik met fotografie bezig ben... Jullie horen mij al afkomen... Welke lens of lenzen kan ik best meenemen?
    Ik heb (nog) geen ervaring met reisfotografie dus graag jullie hulp/mening/ervaring...

    Mijn collectie (Nikon D90):
    - Nikon 18-200mm
    - Nikon 105mm f2.8
    - Nikon 50mm f1.8
    - Tokina 11-16mm f2.8

    - SB 900
    - Statief

    Zouden jullie alles meenemen en afhankelijk van de uitstap een keuze maken... We hebben een huis gehuurd, dus mijn materiaal ligt (vrij) veilig. Niet dat dit in de hotelkamer moet blijven liggen.

    De reis gaat naar het (hopelijk) zonnige Spanje, meer bepaald Empuriabrava. Het wordt een reis met de auto dus materiaal in het vliegtuig is al geen probleem (voor hoever dit een probleem zou zijn).

    Als jullie nog tips hebben voor bezienswaardigheden mogen jullie dit altijd laten weten...

    Bedankt voor de reacties
    ~Try and fail, but don't fail to try ~

  • #2
    Re: Welke len(s)(zen) me op reis - tips bezienswaardigheden

    Zoals je het aangeeft heb je geen problemen om alles mee te nemen.
    Ik zou dat dan ook doen. Je kan dan naargelang de behoeften; stadsbezoek, natuur, wandeltocht... hetgeen meenemen wat je die dag denkt nodig te hebben.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Welke len(s)(zen) me op reis - tips bezienswaardigheden

      Ik neem altijd alles mee, ik laat nog liever mijn vrouw thuis ('t is ook een goed excuus om ze niet mee te nemen...)
      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

      Comment


      • #4
        Re: Welke len(s)(zen) me op reis - tips bezienswaardigheden

        Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht