Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuur en ijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vuur en ijs


    Deze is met de 110ND gemaakt om meer kleuren te krijgen.

    laat maar weten wat je ervan denkt.

    greets,

    Jeroen.

  • #2
    Re: vuur en ijs

    Intrigerend landschap
    Ik zou nog wat durven spelen met de kleuren ,met bijvoorbeeld iets meer verzadiging in de lucht.
    Nu wordt de lucht links boven iets te grijs, door de verzadiging een beetje op te trekken bekom je een voller beeld.
    Nu ja ,je doet wat je wil natuurlijk, zo zou ik het doen.

    Comment


    • #3
      Re: vuur en ijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk bericht
      Ik zou nog wat durven spelen met de kleuren ,met bijvoorbeeld iets meer verzadiging in de lucht.
      Ik kan je inderdaad hierin volgen maar dan wordt het oranje weer zo fake. Daarom dat ik dat niet graag doe. Maar ik zal het straks eens proberen om te zien wat het geeft.

      greets,

      Jeroen

      Comment


      • #4
        Re: vuur en ijs

        Vind het een hele knappe.
        Sterke simpele compo, en hele knappe kleurtjes.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: vuur en ijs

          Qua kleur is het een fraaie foto, de eenvoud vind ik ook goed gevonden. Ik twijfel alleen of er hier niet iets té weinig te zien is. Dit komt denk ik mede door het gekozen panorama formaat. Ik denk dat de foto beter uit zou komen in gewoon 3:2 formaat. De voorgrond heeft erg mooie fijne structuur, waar je best nog wat meer van zou mogen laten zien. Links heb je erg veel lege ruimte, wat met meer interessante (maar subtiele) voorgrond minder opvallend wordt.
          WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

          Comment


          • #6
            Re: vuur en ijs

            thx voor het kijken en de reacties.

            greets,

            Jeroen

            Comment

            Working...
            X