Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon powershot S1 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon powershot S1 IS

    ik zag van't weekend een powershot S1 IS in de photohall voor 700 EUR. Heeft iemand deze al geprobeerd want ik vind geen degelijke review op dpreview (enkel op steve's digicam maar dat is eerder promotion-talk dan iets anders). Iemand een idee waar-ie goedkoper kan zijn (memoryperfect - niet in stock)

    thnx

    bartgp

  • #2
    www.camshop.be: 610 EUR. ik heb geen ervaring met de winkel (afhaallokatie in Kontich)
    zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1

    Comment


    • #3
      Bij topfoto staat h'm voor 489€. Als je op dit forum zoekt op de S1, dan kom je wat sites tegen met voorbeeldfoto's door gebruikers gepost. Dan heb je al wat.
      Hier een review van dcresource.com
      http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_s1-review/index.shtml
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

      Comment


      • #4
        thanks

        Comment


        • #5
          Inderdaad , ben mijn toestel daar (top foto) vrijdagnamiddag gaan kopen. Ze zijn daar in voorraad , 489 eurokes....
          ***Ne kodak en ne zak...***

          Comment


          • #6
            Hoelang rij je daar op vanuit Leuven te vertrekken ... en welke route volg je best?
            Of kan je ook producten bestellen en laten afkomen via postorder?
            Wat is de meerprijs hiervoor?


            greetz
            My Flickr

            Comment


            • #7
              Ik ben van Tielt-Winge , gewoon de A2 op gereden (bekkevoort) en altijd maar richting Aachen gereden (via NL - D) , eens in Aachen nog even verder, moet zeggen heb wel nie zogoed opgelet (mijn GPS-madam heeft de weg perfect uitgestippeld!!).
              Ben om 13.20 vertrokken en was om 16.15 terug in Winge , dus echt ver is het wel niet.
              Moest je een van devolgende weken gaan , laat iets weten want wil ook nog een teleconvector en CF gaan bijhalen. Mss kunnen we samen gaan en de kosten delen ?
              ***Ne kodak en ne zak...***

              Comment


              • #8
                Originally posted by DaVa

                Of kan je ook producten bestellen en laten afkomen via postorder?
                Wat is de meerprijs hiervoor?
                http://www.top-foto.de/ Daar kun je inderdaad ook bestellen en thuis laten leverven. Maar ik weet niet wat de meerkost daarvoor is (enkel de leveringskosten uiteraard, andere prijzen zijn gelijk), ik rij gewoon naar ginder...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  Nu jullie je toestel al een weekje hebben, wat vinden jullie ervan?

                  Ben eveneens op zoek naar een toestel met optisch +8x

                  Mijn keuze ligt tussen een HP en een Canon Powershot S1 is

                  Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

                  http://www.peter-mia.be

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben er alvast heel tevreden over , snel toestel , reactietijd zeer snel (was voor mij belangrijk omdat ik hem ook veel gebruik tijdens voetbalwedstrijden).
                    Uitstekende kwaliteit , zowel foto's als video (knap voor sfeermomenten) , zeer goedde zoom en de 'IS' functie werkt heel goed.
                    Resultaten kun je bekijken op www.kstvv.be/fotosite.
                    ***Ne kodak en ne zak...***

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by pevsteen
                      Mijn keuze ligt tussen een HP en een Canon Powershot S1 is
                      Zonder twijfelen zou ik hier voor de Canon kiezen. Het is het verschil tussen een fotomerk en een electronicareus... HP doet aardig zijn best, maar tot nu toe hebben ze er nog geentje in hun range die zich kan meten met de gevestigde waarden....
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

                      Comment

                      Working...
                      X