Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NL Handleiding G5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NL Handleiding G5

    Hallo,

    Is er iemand die een NL Handleiding heeft van de G5 en deze wil delen met anderen? Ik ben hier al een hele tijd naar op zoek!
    (Mensen die hier ook interesse in hebben kunnen dat hier ook melden zodat een aanbieder het wellicht meer de moeite waard vind bij voldoende belangstelling)

    p.s Ik weet van de engelse versie op powershot.com en ik weet ook dat ik de NL versie voor 20 euro kan bestellen, maar dan heb ik ook alle software dubbel

    Alvast bedankt,

    Patrick

    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

  • #2
    Geef mij je mailadres, ik stuur ze door.
    fredje

    Comment


    • #3
      Ow perfect!!! Hier heb ik al die tijd al op gewacht. Je hebt dus de nederlandse? Stuur maar naar: patrickvdhul@hotmail.com.

      Alvast duizenmaal dank!!!

      Patrick
      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

      Comment


      • #4
        Myth, ik probeerde de handleiding door te sturen maar blijkbaar is die toch wat groot (14Mb) met het gevolg dat het niet lukt.
        Ik probeer later nog eens.
        fredje

        Comment


        • #5
          Je kan www.dropload.com gebruiken voor grotere files. Zeer handig in gebruik.

          En als je wil zou ik die ook wel graag ontvagen, mijn broer en nonkel hebben een G5 (in't Duits )

          Alvast vriendelijk bedankt
          bart.claes@eds.com
          Nikon D90 + Canon Powershot G3

          Comment


          • #6
            Originally posted by Brieje
            Je kan www.dropload.com gebruiken voor grotere files. Zeer handig in gebruik.

            En als je wil zou ik die ook wel graag ontvagen, mijn broer en nonkel hebben een G5 (in't Duits )

            Alvast vriendelijk bedankt
            bart.claes@eds.com
            Ik heb me geregistreerd met mn email-adres bij www.dropload.com als het goed is kan ik het bestand nu gewoon ontvangen op mn email als ik je goed begrijp?

            @fredjefried, zou je het nog eens willen proberen? Even kijken of dropload werkt, mocht het niet werken stuur dan ook ff een mailtje dan haal ik mn vader wel over om het mailtje in zijn box even te ontvangen. Ik heb geen geld voor betaalde email en hotmail kan maar 1 mb aan!
            "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

            Comment


            • #7
              Nee, dropload werkt anders. Je de persoon die iets wilt uploaden, registreerd zich, en kan de file uppen, en een mail sturen naar de persoon voor wie de file bedoelt is. Deze persoon krijgt dan een email met een link waar de file staat.

              Nu is het zo dat de file automatisch verwijdert wordt nadat de ontvanger van de email deze file heeft gedownload. Maw systeem is eigenlijk niet effecient om deze file aan verschillende mensen te bezorgen vermits de persoon met file deze dan X-aantal keer zou moeten uploaden zodat telkens een andere persoon deze kan downloaden....

              Beter is om deze file ergens op een deftige webspace te zetten en die link vervolgens aan de nodige personen te bezorgen....

              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

              Comment


              • #8
                Originally posted by Aragorn
                Nee, dropload werkt anders. Je de persoon die iets wilt uploaden, registreerd zich, en kan de file uppen, en een mail sturen naar de persoon voor wie de file bedoelt is. Deze persoon krijgt dan een email met een link waar de file staat.

                Nu is het zo dat de file automatisch verwijdert wordt nadat de ontvanger van de email deze file heeft gedownload. Maw systeem is eigenlijk niet effecient om deze file aan verschillende mensen te bezorgen vermits de persoon met file deze dan X-aantal keer zou moeten uploaden zodat telkens een andere persoon deze kan downloaden....

                Beter is om deze file ergens op een deftige webspace te zetten en die link vervolgens aan de nodige personen te bezorgen....


                @aragorn Bedankt voor je uitleg

                @fredjefrietZou je de handleiding ofwel up willen loaden met droplead of tijdelijk op ene andere webspace willen zetten plz??? Desnoods wil ik zelf wel een account aanmaken bij lycos en dan geef ik jou de ftp gegevens wel!
                "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                Comment


                • #9
                  Ik krijg de laatste tijd heel veel mailtjes of ik de handleiding wel even door wil sturen maar ik heb hem nog steeds niet, zou je misschien de moeite willen doen om hem (tijdelijk) op een webruimte te zetten (lycos of zo). Dan is die beschikbaar voor alle mensen die hem willen hebben.

                  Alvast bedankt,

                  patrick
                  "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                  Comment


                  • #10
                    een goede vriend van mij is ook op zoek naar een nl handleiding g5

                    laat maar weten als hij eventueel 'eventjes online staat'

                    alvast bedankt

                    mark

                    Comment


                    • #11
                      @fredjefried of iemand anders met een NL G5 handleiding

                      Het valt nu toch wel een beetje stil rondom dit onderwerp. Dus hierbij nog een laatste poging: Wie de handleiding heeft , wil die persoon deze (tijdelijk) op het web plaatsen? Straks zit ik in de meivakantie nog steeds zonder handleiding
                      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb dus geen handleiding van de G5, dus daar kan in niet mee helpen. Maar ik wil deze wel tijdelijk een plaatsje geven op m'n website zodat iedereen die hem nodig heeft deze kan afhalen!

                        Dus indien er een probleem is om hem op het internet te zetten --> geef mij even een seintje!

                        men zal mij natuurlijk wel eerst de nederlandse versie moeten bezorgen......
                        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Aragorn
                          Ik heb dus geen handleiding van de G5, dus daar kan in niet mee helpen. Maar ik wil deze wel tijdelijk een plaatsje geven op m'n website zodat iedereen die hem nodig heeft deze kan afhalen!

                          Dus indien er een probleem is om hem op het internet te zetten --> geef mij even een seintje!

                          men zal mij natuurlijk wel eerst de nederlandse versie moeten bezorgen......
                          Fredjefriet wordt wakker, je zei dat je hem had, zou je hem nu ook naar aragorn willen sturen???
                          "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                          Comment


                          • #14
                            Oké, ik ben terug wakker dus ik zal het straks nog eens proberen.
                            fredje

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by fredjefriet
                              Oké, ik ben terug wakker dus ik zal het straks nog eens proberen.
                              fredje
                              Perfect, stuur je hem dan naar Aragorn, dan zet hij hem wel even online zodat we hem allemaal kunnen downloaden.

                              @aragorn Maak je het hier even bekent als hij erop staat

                              Alvast Bedankt

                              Patrick
                              "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                              Comment

                              Working...
                              X