Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ilford Gold Fibre Silk papier voor top zwartwit prints

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ilford Gold Fibre Silk papier voor top zwartwit prints

    Gold Fibre Silk fotopapier is het paradepaardje van de Ilford Galerie reeks omdat het een echte fotografische coating heeft op barietbasis. Dit geeft prachtige contrastrijke prints zowel in kleur als zwartwit, maar het is vooral bekend om de zwartwitresultaten.
    Het is 310g dik (!), dus niet gebruiken in printers die het papier sterk krommen.
    Beste resultaten met pigmentinkten (matte zwarte inkten zijn minder mooi), zoals bijvoorbeeld de Canon Pro9000 en Pro9500.

    Jaren geleden heb ik hiervan 7 dozen van 10 A4 vellen, en 6 pakken van 5 A4 vellen gekregen, en daar ik zelden in zwartwit print, heb ik die hier nog altijd liggen. Bewaring gebeurde bij normale temperaturen en vochtigheid, in de originele verzegelde dozen.

    Winkelprijs ligt tussen de 20 en de 25 euro per doos van 10 vel. Ik verkoop ze aan 12 euro per doos van 10 (of 2 van 5) - exclusief verzending. Wie alles samen komt afhalen in Wilrijk, krijgt alle dozen (dus 100 vel) voor 75 euro. Als je een printer hebt met pigmentinkten, en je houdt van zwartwit, dan is dit een echt koopje.
    --------------------------------------------

    Even melden dat al het papier ondertussen is verkocht.
    Last edited by ANYKA; 25 maart 2012, 14:24. Reden: Het papier is verkocht.
Working...
X