Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji nieuwe spiegelreflex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji nieuwe spiegelreflex

    Iemand die al iets hoorde over een nieuwe fuji prof spiegelreflex ? Ik kan er niks over vinden maar naar horen zeggen zou er iets op komst zijn...
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

    Zouden ze zich niet richten op de x-pro1?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

      Ah, dat zou interessant zijn, ben ook een Fuji adept, onlangs nog de Fujifilm X-S1 aangeschaft . . . maar ik betwijfel dat Fuji nog DSLR toestellen gaat produceren . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

        kan er nergens iets over vinden...
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

          wie zou er den dag van vandaag nog beginnen met DSLR te maken, zou al te gek zijn !

          Comment


          • #6
            Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

            Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
            wie zou er den dag van vandaag nog beginnen met DSLR te maken, zou al te gek zijn !
            Wie neemt nog de antwoorden van Puerte serieus, zou al te gek zijn!

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana

              Wie neemt nog de antwoorden van Puerte serieus, zou al te gek zijn!
              Ik alleszins niet meer, misschien krijgt hij over 50 jaar wel gelijk :P
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

                Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                wie zou er den dag van vandaag nog beginnen met DSLR te maken, zou al te gek zijn !
                Neen, gewoon te laat. De kaarten zijn allang geschud.

                Comment


                • #9
                  Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

                  de kaarten zijn al geschud? zever!
                  als je 5 jaar geleden had gezegd dat sony een grote speler zou worden bij de dslr's of andere camera's, dan had iedereen eens goed gelachen denk ik ...

                  en fuji heeft al een aantal briljante dslr's gemaakt!
                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

                    Never say never, maar voor de hand ligt het echt niet. Het is voor Fuji veel interessanter om een alternatief systeem te verkopen met merkeigen lenzen enz.
                    Bovendien neemt het marktaandeel van spiegelloze systeemcamera's snel toe.
                    Sony en Olympus
                    Fotoseries

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

                      Oorspronkelijk geplaatst door Matty Bekijk bericht
                      als je 5 jaar geleden had gezegd dat sony een grote speler zou worden bij de dslr's of andere camera's, dan had iedereen eens goed gelachen denk ik ...
                      tell me

                      in het segment van digitale toestellen stijgt het marktaandeel van toestellen zonder flapperende spiegel aanzienlijk. Zou geen goede strategie zijn in iets te gaan investeren dat over zijn hoogtepunt is en waarvoor betere alternatieven bestaan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

                        Ik dacht dat fuji aardig failliet was dat ik pas op de radio hoorde? Dit kwam omdat de filmrollen bijna niet verkocht worden. Of is dit AFGA?
                        Groeten Remco.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

                          Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                          tell me

                          in het segment van digitale toestellen stijgt het marktaandeel van toestellen zonder flapperende spiegel aanzienlijk. Zou geen goede strategie zijn in iets te gaan investeren dat over zijn hoogtepunt is en waarvoor betere alternatieven bestaan.
                          Welk tegenargument ga je weer uitvinden van zodra Canon en Nikon hun technisch perfecte spiegelloze toestellen op de markt brengen? Je Canon + Nikon haat is immers de rode draad door je hele discours hier op BD

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

                            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                            Welk tegenargument ga je weer uitvinden van zodra Canon en Nikon hun technisch perfecte spiegelloze toestellen op de markt brengen? Je Canon + Nikon haat is immers de rode draad door je hele discours hier op BD
                            Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen


                            Dat er mensen zijn die hem nog geloven ....
                            2 body's en wat lenzen ..

                            older and wiser ... my arse

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fuji nieuwe spiegelreflex

                              Oorspronkelijk geplaatst door Remco_RC Bekijk bericht
                              Ik dacht dat fuji aardig failliet was dat ik pas op de radio hoorde? Dit kwam omdat de filmrollen bijna niet verkocht worden. Of is dit AFGA?
                              da's kodak. fujifilm boert goed.

                              Comment

                              Working...
                              X