Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portretfoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • portretfoto

    Halo
    Ik wil een studio opzetten in mijn garage wat heb ik nog nodig?
    Ik heb een trigger setje van yongnuo (rf 602)een canon 430ex ii flitser;canon 50d;tamron 17-50f2.8.;canon 70-200f4usm;ik dacht nog aan een statief met flitsparaplu voor mijn canon 430ex ii ,een softbox 50x70 met statief en daarvoor een yongnuo yn 560 of een yn 460;daarvoor zou ik nog een yongnuo reciever nodig hebben;mijn vraag is ,is dit een goede opstelling en kan deze flitsers samen werken (canon 430ex ii en een yongnuo yn 460of een yn 560) de yongnuo flitsers zijn manuele flitsers

    mvg steven 27

  • #2
    Re: portretfoto

    Als je je rf602 setje gaat gebruiken voor je 430 dan ga je ook manueel werken.

    Je tweede flits zou je ook als slave kunnen laten meeflitsen en een extra ontvanger is niet noodzakelijk.

    Met zoveel vragen zou ik eerst met 1 flits beginnen.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: portretfoto

      Hoe kan ik dan mijn 2de flitser als slave laten mee flitsen zonder extra trigger?

      Comment


      • #4
        Re: portretfoto

        op de YN-560 de s1 mode
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: portretfoto

          zijn dit goede flitsers die yongnuo's
          en dat zal geen problemen geven in samen werking met een canon 430ex ii

          Comment


          • #6
            Re: portretfoto

            YN flitsjes zijn goed voor hetgeen ze kosten. "Big bang for the bucks"

            Ik zie niet in welk probleem je zou kunnen hebben, behalve misschien een verschil in lichtkleur.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: portretfoto

              Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
              Ik zie niet in welk probleem je zou kunnen hebben, behalve misschien een verschil in lichtkleur.
              Ik ken er die beide combineren en geeft bij mijn weten ook geen problemen
              Groet, Philippe

              Meer en andere belekens op Facebook

              Comment


              • #8
                Re: portretfoto

                Oorspronkelijk geplaatst door steven27 Bekijk bericht
                zijn dit goede flitsers die yongnuo's
                en dat zal geen problemen geven in samen werking met een canon 430ex ii
                Aangezien je met triggers zou werken, is er eigenlijk geen "samenwerking" tussen de canon en de yonguo. Ze worden immers bediend door de triggers.
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: portretfoto

                  de yn 460 kan je toch ook op s1 mode zetten en zo te horen is die krachtiger dan de 560 en goedkoper

                  Comment


                  • #10
                    Re: portretfoto

                    Oorspronkelijk geplaatst door steven27 Bekijk bericht
                    de yn 460 kan je toch ook op s1 mode zetten en zo te horen is die krachtiger dan de 560 en goedkoper
                    ze zijn heel gewaagd aan elkaar.

                    let wel dat je de YN-460 II neemt, want de 1ste versie is minder krachtig!
                    Goed opletten hiermee als je via ebay gaat.

                    de 460 is idd goedkoper, ongeveer een 15 euro.

                    Doch zijn er verschillen hiervoor, nl.
                    - pc sync-poort (je kan de flits aansturen via kabel)
                    - battery pack connection (je kan dus apart een battery pack bestellen en aansluiten, wat je 'levensduur' tijdens een shoot verlengd omdat je 3 sets batterijen hebt i.p.v. 1 en je herlaadtijden zullen vermoedelijk ook sneller zijn)
                    - zoom-kop
                    - grotere / bredere kop (dit is naargelang je eigen voorkeur natuurlijk)
                    Website: http://www.svisimaging.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: portretfoto

                      de yn 460 kan je toch ook op s1 mode zetten en zo te horen is die krachtiger dan de 560 en goedkoper
                      Heb geen 460, maar ja. De 460 heeft dezelfde slave functie.
                      Mis alleen de zoomkop op de 460. De 560 is ook steviger gebouwd.
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                      Comment

                      Working...
                      X