Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stille getuigen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stille getuigen


  • #2
    Re: stille getuigen

    wooow ,hoe doe je het ,prachtig

    Comment


    • #3
      Re: stille getuigen

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      wooow ,hoe doe je het ,prachtig
      Vanwaar die superlatieven? Waarschijnlijk zie jij iets wat ik niet zie?
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: stille getuigen

        Fijn beeld weer, in jouw stijl. Ik vind de compo iets uit balans in vergelijking met "Vogelrots".
        Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          Re: stille getuigen

          heel mooi.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: stille getuigen

            Ik vind toch niet dat deze compo zo super is.. Die hoop aan de voorkant te dicht tegen de onderkant ente prominent...het kan niet altijd kermis zijn he..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: stille getuigen

              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              Vanwaar die superlatieven? Waarschijnlijk zie jij iets wat ik niet zie?
              ja miss ben ik wel wat gul met het plaatsen van symbooltjes ,maar in dit geval zijn dit foto's waar ik van hou ,miss bekijk ik het niet zo technisch maar het is zoals ik het aanvoel ,hier spreekt mij vooral de verlatenheid ,eenzaamheid en ruimtegevoel aan ,ook de omzetting vind ik mooi passend ,wat ik ook heel mooi vind is de donkere gladde lucht ,compo is miss wat minder maar mij stoort het niet zo echt ,
              toch wil ik wel een minpuntje aangeven ,ik zie nogal veel banding in de lucht

              Comment


              • #8
                Re: stille getuigen

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                ja miss ben ik wel wat gul met het plaatsen van symbooltjes ,maar in dit geval zijn dit foto's waar ik van hou ,miss bekijk ik het niet zo technisch maar het is zoals ik het aanvoel ,hier spreekt mij vooral de verlatenheid ,eenzaamheid en ruimtegevoel aan ,ook de omzetting vind ik mooi passend ,wat ik ook heel mooi vind is de donkere gladde lucht ,compo is miss wat minder maar mij stoort het niet zo echt ,
                toch wil ik wel een minpuntje aangeven ,ik zie nogal veel banding in de lucht
                Dank voor de commentaren.
                Groet.
                Gil

                Comment


                • #9
                  Re: stille getuigen

                  Dat minimalistische vind ik sterk hier, het z/w en de contrasten zijn ook erg lekker. Compositie twijfel ik ook over. Een stapje naar achter en de camera ietsjes naar rechts richten zouden het al een stuk beter hebben gemaakt denk ik.
                  WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                  Comment


                  • #10
                    Re: stille getuigen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                    Dat minimalistische vind ik sterk hier, het z/w en de contrasten zijn ook erg lekker. Compositie twijfel ik ook over. Een stapje naar achter en de camera ietsjes naar rechts richten zouden het al een stuk beter hebben gemaakt denk ik.
                    Dat heb ik ook gedaan...Heb hiervan verscheidene opnames...
                    Maar ben op dat vlak eigenwijs en andersdenkend ...geworden...
                    ... met ouder worden denk ik
                    Ben echte GEEN klassieker meer...
                    Bedankt voor de commentaar.
                    Groet.
                    Gil

                    Comment


                    • #11
                      Re: stille getuigen

                      Ik zie heeel graag minimalistische foto's maar bij deze moet toch wel dat ronde ding ( volgens mij iets voor kanon op te plaatsen??) weg.
                      Photography is a way to see the world in detail.
                      Fotograaf op rust

                      Comment


                      • #12
                        Re: stille getuigen

                        Dat heuveltje op de voorgrond vind ik net iets te prominent...
                        facebook

                        500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: stille getuigen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Niels "Planetscape" Bekijk bericht
                          Fijn beeld weer, in jouw stijl. Ik vind de compo iets uit balans in vergelijking met "Vogelrots".
                          Mss links een stukje afsnijden. Vind het toch een mooi resultaat.
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                          Comment

                          Working...
                          X