Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LowePro CompuTrekker AW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LowePro CompuTrekker AW

    Hallo allemaal,

    Heeft iemand toevallig ervaring met de CompuTrekker AW van LowePro?

    129,= bij kamera-express.nl



    Het schijnt dat deze backpack voorzien is van een soort All Weather hoes??

    Ik overweeg zo'n combinatie backpack aan te schaffen om zo ook mijn Laptop mee te kunnen nemen.
    Naast de Tamrac Expesition 2 (lekker compact)

    Hopelijk heeft het foto compartiment voldoende ruimte?


    Met de groeten van Stanley !

    Albumpies

    Canon Stuff

  • #2
    Bij mijn rugzakken (één lowepro, en één niet camerarugzak) zitten de all-weather hoes onderaan gemonteerd. Apart opgeborgen, achter een velcro (klitteband). Die kan je dan over je rugzak hangen.

    Tom
    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

    Comment


    • #3
      Originally posted by tobrin
      Bij mijn rugzakken (één lowepro, en één niet camerarugzak) zitten de all-weather hoes onderaan gemonteerd. Apart opgeborgen, achter een velcro (klitteband). Die kan je dan over je rugzak hangen.

      Tom
      OK, Thanks
      Met de groeten van Stanley !

      Albumpies

      Canon Stuff

      Comment


      • #4
        Neem je laptop mee om hem eens in de rugzak te passen. Ik wilde namelijk dezelfde kopen, maar mijn laptop kon er niet in
        Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
        Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

        Comment


        • #5
          Originally posted by Uytterhoeven
          Neem je laptop mee om hem eens in de rugzak te passen. Ik wilde namelijk dezelfde kopen, maar mijn laptop kon er niet in
          Ik heb hetzelfde probleem. Mijn vorige laptop ging er na wat duwen en wringen in, mijn nieuwe laptop geraakt er niet meer in.
          Laptop meenemen en proberen is inderdaad de boodschap.

          Patrick

          Comment


          • #6
            Jongens ... bedankt voor de reacties.

            Ik heb me bedacht ... ik ben voor de LowePro Mini Trekker AW gegaan.

            Achteraf zag ik het toch niet zo zitten om met zo'n fragile laptop op mijn rug te gaan lopen, zeker niet wanneer er ook nog eens van die zware foto apparatuur boven op loopt te drukken


            Met de groeten van Stanley !

            Albumpies

            Canon Stuff

            Comment

            Working...
            X