Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pretpark camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pretpark camera

    Beste forummers,

    Ik ben een groot fan van pretparken, ik heb een eigen site (walibiholland.weebly.com) en nu wil ik attracties in Walibi Holland gaan filmen, ook in de achtbaan onride filmen, het gaat dus vooral om filmen, daar wil ik graag een goede camera voor hebben, maar hij moet ook foto's kunnen maken, budget rond 200 euro, mag wel wat van afwijken hoor! en wat ik dan heb gefilmd moet makkelijk op de pc gezet kunnen worden, en vervolgens op youtube gezet worden, alvast bedankt!

    Vriendelijke Groeten Roy

  • #2
    Nou voor zoiets zou ik denk ik eerder een go pro nemen maar die kan geen fotos maken volgens mij...

    Comment


    • #3
      Re: Pretpark camera

      bedankt, kun je met camcorders (http://www.mediamarkt.nl/mcs/categor...259,14812.html) ook fotos maken, zij dit goede cameras om mee te filmen?

      Comment


      • #4
        Re: Pretpark camera

        Ik zou denk ik ook voor een go pro kijken. Deze zijn hier wel ideaal voor. Volgens mij zijn die rond de 350 euro.
        Groeten Remco.

        Comment


        • #5
          Ja maar als je na denkt.. Een camcorder is best groot en kwetsbaar... Ik heb wel eens enkelingen gezien volgens mij die fotos kunnen maken maar ik weet het niet zeker hoor dus kan dat ik fout zit. Maar als ik jou was zou ik echt eens kijken voor een go pro, ze zijn klein en gemakkelijk vast temaken met alle verschillende sets... En beschermingen dus ze kunnen ook nog tegen een stootje..

          Comment


          • #6
            Re: Pretpark camera

            Oke bedankt, maar het meeste wil ik van zulke video´s maken dus ik denk toch dat ik voor een camcorder ga (http://www.youtube.com/watch?v=ge0uD...layer_embedded)

            nog een vraagje hoe werkt het overzetten van camecorder naar pc gaat dit makkelijk?

            Comment


            • #7
              Re: Pretpark camera

              De Go Pro is echt wat je nodig hebt .

              MVG, Jeff C.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Pretpark camera

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                De Go Pro is echt wat je nodig hebt .

                MVG, Jeff C.
                hij wil ni luisteren ....
                nochtans met alle bevestigingsmogelijkheden, goeie video, 170 view, waterdichte case en indien nodig foto's ...

                Nu ja, ik ben content dat hij ni wil luisteren, dan wordt de mijne die ik besteld heb misschien vlugger geleverd wanneer ze er nog eens in stock krijgen

                Comment


                • #9
                  Re: Pretpark camera

                  Oorspronkelijk geplaatst door jkme Bekijk bericht
                  Nou voor zoiets zou ik denk ik eerder een go pro nemen maar die kan geen fotos maken volgens mij...
                  jawel ... zelfs met één druk op de knop dat die 10FPS neemt ...
                  (fotos zijn 11MP)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pretpark camera

                    Awel, ik zou een "go pro" kopen .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pretpark camera

                      Ik zou geen go pro kopen. Kijk eens naar zijn voorbeeldfilmpje. Statisch vanop de kant. Zo een go pro is enkel nodig als hij van in de attractie zelf wil filmen (een klassieke camcorder/camera gaan ze sowieso niet toelaten op de attractie).

                      Dus:
                      Is het doel om te filmen vanop de zijlijn, koop gewoon een camcorder.
                      Is het doel om te filmen vanop de attracties, zelfs de waterattracties, koop een go pro.
                      Is het doel te filmen EN te fotograferen vanop de zijlijn, koop een compact cameraatje.

                      Comment

                      Working...
                      X