Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk fototoestel is gepast?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk fototoestel is gepast?

    Hallo,
    Mijn fototoestel is aan vervanging toe, dus ben ik opzoek naar een toestel dat voor my geschikt is, ik ben niet bepaald een kenner, dus vraag ik aan jullie advies, wat zeker nodig is is dat het onder de 350 euro bijft.

    Iemand die een gepast fototoestel weet?

  • #2
    Re: Welk fototoestel is gepast?

    wat wil je gaan fotograferen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Welk fototoestel is gepast?

      wat zijn jouw wensen en verlangens?
      EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

      Comment


      • #4
        Re: Welk fototoestel is gepast?

        Ik ben wel vaak bezig met fotografie, dat zijn dan vooral stillevens,
        maar ik ga ook vaak op reis dus ik wil de camera ook gebruiken voor als ik op reis

        Comment


        • #5
          Re: Welk fototoestel is gepast?

          en welk toestel gebruik je nu? Voor die prijs ga je natuurlijk geen dsrl vinden maar waarschijnlijk was dat ook je bedoeling niet.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Welk fototoestel is gepast?

            Laura,

            Als ik zie wat je fotografeert met een erg goedkope Pentax Optio H90, dan ben je qua compositie al goed bezig. Een goede compositie maken is mogelijk met gelijk welk toestel, op voorwaarde dat je zijn mogelijkheden goed benut.
            Hoe duurder het toestel, hoe meer je de techniciteit van het fotograferen zelf in handen kan nemen. Blijf je 100% automatisch werken dan moet je gaan voor je gemak: een klein goed in hand liggend toestel. Wil je echt meer doen met de techniek, zoek dan een toestel waarmee je vlot ISO, Aperture, Shutterspeed enz kunt aanpassen.

            Ik zou je aanraden om eerst eens naar een mediamarkt te gaan en daar diverse modellen in de hand te nemen. Je maakt daar je selectie en dan ga je naar huis en zoek je op wat je in reviews kan vinden over het toestel.

            Een goed fototoestel is voor iedereen iets anders vandaar dat ik je geen merk/model wil aanprijzen.

            Groetjes,

            Riho.
            Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
            Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

            Comment


            • #7
              Re: Welk fototoestel is gepast?

              Als ik u was zou ik ook eens zien mat de maximale zoom is die je wil gebruiken X5, X10 of meer . Dit kan meehelpen met de keuze van je toestel.

              Comment

              Working...
              X