Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

workshop studiofothgrafie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • workshop studiofothgrafie

    Ik vroeg mij af of er mensen in de buurt eens een workshop zouden willen geven in studiofotografie. Omdat ik mij daar meer in wil verdiepen zou ik wat kneepjes willen leren.
    Ikzelf ben van Maaseik-neeroeteren,maar kan mij verplaatsen. Het liefst zou dan ook nog in het weekend willen doen omdat ik In een 2 ploegensysteem moet werken.
    Weet er iemand ,of is er iemand die dat doet en hoeveel kost dat.
    ALvast bedankt

  • #2
    Re: workshop studiofothgrafie

    ik heb enkele maanden eentje gevolgd bij Cindy Frey, ze had een model gevraagd en voor 4 uur heb ik 200 euro betaald.
    tis redelijk duur maar tis een straffe madam en heb er enorm veel geleerd.

    Comment


    • #3
      Re: workshop studiofothgrafie

      informeer eens bij geertvandenbroeck

      hij is hier ook een forum-lid en je kan op zijn website richtprijzen vinden voor workshops op maat.

      http://www.fijnefotografie.be
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: workshop studiofothgrafie

        alvast bedankt voor de reacties. Maar zijn er echt geen mensen van in de buurt van Maaseik-Hasselt of ergens in limburg?

        Comment


        • #5
          Re: workshop studiofothgrafie

          Deze mannen organiseren naast hun workshop over strobisme ook workshops over studiofotografie: http://www.strobistworkshops.be/

          De moeite waard. Ik heb er zelf al een paar gevolgd, en ga zeker nog eens terug.

          Comment


          • #6
            Re: workshop studiofothgrafie

            Oorspronkelijk geplaatst door Jurgenspictures Bekijk bericht
            Deze mannen organiseren naast hun workshop over strobisme ook workshops over studiofotografie: http://www.strobistworkshops.be/

            De moeite waard. Ik heb er zelf al een paar gevolgd, en ga zeker nog eens terug.
            +1 hier
            -=_-__________________________________________________ __-_=-
            Bewondering start daar waar eigen kunnen ophoudt..... - BLOG
            -=_-__________________________________________________ __-_=-

            Comment


            • #7
              Re: workshop studiofothgrafie

              Oorspronkelijk geplaatst door Jurgenspictures Bekijk bericht
              Deze mannen organiseren naast hun workshop over strobisme ook workshops over studiofotografie: http://www.strobistworkshops.be/

              De moeite waard. Ik heb er zelf al een paar gevolgd, en ga zeker nog eens terug.
              Oorspronkelijk geplaatst door T-General Bekijk bericht
              +1 hier
              Goed hé
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: workshop studiofothgrafie

                Als er nog kandidaten moesten zijn die dat willen geven aan een maatschappelijke prijsje. let me now.Ik wil gewoon eens weten hoe dat is zo in een studio werken met die flisters

                Comment


                • #9
                  Re: workshop studiofothgrafie

                  Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
                  Als er nog kandidaten moesten zijn die dat willen geven aan een maatschappelijke prijsje.


                  De prijzen van de strobistworkshops zijn nu toch niet "duur" te noemen ...
                  Iedereen is daarvan tevreden, dus is toch een goede investering?

                  Hetzelfde met de workshops van Geert ...
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: workshop studiofothgrafie

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht


                    De prijzen van de strobistworkshops zijn nu toch niet "duur" te noemen ...
                    Iedereen is daarvan tevreden, dus is toch een goede investering?

                    Hetzelfde met de workshops van Geert ...
                    tegenwoordig wil iedereen alles gratis lijkt me idd

                    op dat vlak is er toch wel is een mentaliteitswijziging deels nodig, zowel bij modellen als fotografen in bepaalde situaties
                    Website: http://www.svisimaging.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: workshop studiofothgrafie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                      tegenwoordig wil iedereen alles gratis lijkt me idd
                      .....
                      dat is sinds Elio aan de macht is, er blijft niets meer over,en nu zoekt hij nog eens 2 miljard €, vandaar.....
                      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                      Comment


                      • #12
                        Re: workshop studiofothgrafie

                        Merci voor de reclame.

                        Je kan natuurlijk ook alles zelf proberen uit te vissen, maar dat duurt heel wat langer dan wanneer iemand je op het goede spoor kan zetten!

                        G
                        fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                        Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                        Comment


                        • #13
                          Re: workshop studiofothgrafie

                          tegenwoordig wil iedereen alles gratis lijkt me idd
                          daarom dat ik het idee om een workshop te organiseren/geven heb afgevoerd.
                          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: workshop studiofothgrafie

                            Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                            Merci voor de reclame.

                            Je kan natuurlijk ook alles zelf proberen uit te vissen, maar dat duurt heel wat langer dan wanneer iemand je op het goede spoor kan zetten!

                            G
                            Geire gedaan

                            Trial & error idd werkt maar toch, een degelijke informatie-sessie leert je uiteindelijk veel meer.

                            De strobist-workshop die ik heb gevolgd vorig jaar bij d_oracle en dan uwe ws in januari hebben mij dingen bijgebracht op die hele korte tijd waardoor ik nog anders gaan kijken ben naar foto's. En vooral ben beginnen nadenken over welke effecten men hoe kan bekomen en natuurlijk nog tal van andere zaken


                            Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                            daarom dat ik het idee om een workshop te organiseren/geven heb afgevoerd.
                            begrijpelijk, je moet zelf ook uit de kosten deels geraken he
                            Website: http://www.svisimaging.be

                            Comment

                            Working...
                            X