Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lumix TZ7 defect?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lumix TZ7 defect?

    Hallo,

    Ik ben nu ongeveer een 2 jaar in bezit van een panasonic lumix tz7 camera. De laatste tijd heeft hij z'n kuren... Soms bevriest gewoon alles, dus blijft het beeld gewoon staan, of de lens gaat dan weer eens niet dicht als ik hem wil afzetten ... Soms is het zo erg dat ik de baterij er moet uithalen om hem uit te kunnen zetten .... Zijn dit dingen die te repareren vallen? Of is het niet de moeite om m'n toestel te laten werken en beter (liever niet eigenlijk) een nieuw aan te schaffen .... Ook als ik foto's neem geeft hij soms een error aan dat de geheugenkaart beschadigd is terwijl als ik hem dan op en af zet, het gewoon weer normaal doet ....

  • #2
    Re: Lumix TZ7 defect?

    Niemand??

    Comment


    • #3
      Re: Lumix TZ7 defect?

      Als je zeker bent dat de accu goed is en goed opgeladen, als je al met een ander geheugenkaartje hebt getest, als je al een volledige reset hebt gedaan, batterij een paar uur verwijderd, dan is er vrijwel zeker een defect. Als je dan zeker bent dat het toestel buiten waarborg is (2 jaar in Belgie) zul je zelf moeten beslissen als je het wil laten herstellen of niet.
      Persoonlijk zou ik een nieuw kopen.
      http://users.telenet.be/patric/

      Comment


      • #4
        Re: Lumix TZ7 defect?

        Er staat een TZ18 te koop hier op BD. Vraagprijs 150 euro.
        Informeer even als je dat wilt, anders succes met je nieuwe aankoop.
        De TZ7 ,dat is te kostelijk om te laten maken.
        Leo
        lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

        Comment

        Working...
        X