Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portree,Skye

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portree,Skye

    www.petervdg.net/Portfolio

  • #2
    Re: Portree,Skye

    Toch wel een plaatje dat wat commentaar verdient vind ik.
    Het is een mooie foto zonder meer.
    Geen hoog wow-gehalte, daarvoor is het licht te hard, maar de foto geeft goed weer wat er te zien is als je van in Portree over zee kijkt en de talloze bootjes ziet liggen.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: Portree,Skye

      Bedankt om te reageren.
      www.petervdg.net/Portfolio

      Comment


      • #4
        Re: Portree,Skye

        Vind het ook een een mooie foto , heb wel wat zitten scrollen, en vind een pano, en dan croppen tot de touwen in het water een stuk fijner om te kijken.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Portree,Skye

          Zelfde gevoel als Jos hier... De touwen geven diepte maar die wordt dan direct gebroken door de horizontale rij boten. Zonder boten zal moeilijk gaan hé dus misschien dan maar de touwen er af?
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment


          • #6
            Re: Portree,Skye

            Bedankt voor de reactie en de tip. Lijkt me idd beter dat er nog een stuk van de onderkant af gaat .Komt me nu als evident over maar had het niet gezien...
            www.petervdg.net/Portfolio

            Comment


            • #7
              Re: Portree,Skye

              Zoals eerder reeds gezegd zou een crop tot net boven de touwen wat beter ogen. De bleke vlek in de wolken boven rechts zou ik persoonlijk ook weghalen(wegclonen). Voor het overige is het een aangename foto om zeker wat langer in rond te kijken
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • #8
                Re: Portree,Skye

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Vind het ook een een mooie foto , heb wel wat zitten scrollen, en vind een pano, en dan croppen tot de touwen in het water een stuk fijner om te kijken.
                Van hetzelfde gedacht...voorgrond moet voor mij niet bij...vraagt te veel aandacht!
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Portree,Skye

                  ben het helemaal eens met alle voorgangers die liever een "pano" zien. Is dan veel evenwichtiger en interessanter.

                  Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

                  Comment

                  Working...
                  X