Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boom sneeuw lucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boom sneeuw lucht

    Al even geleden tijdens concertreis in Innsbruck

    Last edited by cellist; 10 maart 2012, 11:32. Reden: Vreemde kleurzweem weggehaald
    Groeten cellist Nikon D700; Nikon D200; Fuji S2; Nikon 50mm 1.4; Nikon 85 1.8; Nikon 80-200 2.8; Sigma 180 makro; Tamron 28-75 2.8, Tokina 12-24

  • #2
    Re: Boom sneeuw lucht

    Goede compo en mooi als je er de groene zweem uit haalt!
    Vind wel dat er rare vlekken zijn? Vooral rond de boomstam...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Boom sneeuw lucht

      Goed gekozen compositie.

      Ik volg wat de zweem betreft. De foto komt ook niet tot zijn volle recht door de kleine bestandsgrootte (66 kb).

      Comment


      • #4
        Re: Boom sneeuw lucht

        Hele mooie compositie. Mooi van lijnenspel.
        Bij mij komt de foto volledig tot zijn recht. De rare vlekken rond de boomstam is sneeuw.
        En nu op zoek om de groene zweem weg te filteren om zo een mooi Z/W resultaat te bekomen. Succes!

        Comment


        • #5
          Re: Boom sneeuw lucht

          Volledig eens met boven vermeldereacties
          Groeten
          Efex

          Comment


          • #6
            Re: Boom sneeuw lucht

            Mooie eenvoudige foto, met een erg fijne compositie! De schuine lijn van de "horizon" door de foto waarop de boom staat maakt de foto sterk. De bizarre vorm van de boom maakt hem extra interessant om naar te kijken, en pas met die lange takken die het beeld in wijzen ook erg goed bij deze foto.

            Ik vind het wel erg jammer van de groenige kleurzweem. Als je dit zou corrigeren naar een meer neutrale toning hou je volgensmij echt een toppertje over!
            WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

            Comment

            Working...
            X