Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rally

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rally

    Hallo

    Zit metbeen vraag heb nu een canon ef 18-135 lens op mijn eos 600d maar aangezien ik veel fotos maak over de rally kom ik geregeld zoom tekort!! Kunnen er mensen mij lenzen aanbevelen die ook geregeld rally fotos maken???

  • #2
    Re: Rally

    70-200 f4 komt hier zeker voor in aanmerking (bij goed licht)
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Rally

      Denk niet dat het probleem bij je lens ligt, maar aan je positie.Ik gebruik zelf dikwijls primelenzen (dus helemaal geen zoom). Je moet je dan enkel anders opstellen, dichter bij de aktie, en langer wachten tot de wagens dichter bij je passeren. Verder gebruik ik vaak een breedhoek, opdat je ook wat van de omgeving in beeld kan brengen.
      Voorbeelden op http://lupo60.jalbum.net/
      Waar je zeker wel op moet letten, is dat je lichtsterke lenzen gebruikt, zodat je makkelijk een hoge shutterspeed kan kiezen om je onderwerp te bevriezen.

      Comment


      • #4
        Re: Rally

        Oorspronkelijk geplaatst door lupo60 Bekijk bericht
        Denk niet dat het probleem bij je lens ligt, maar aan je positie.Ik gebruik zelf dikwijls primelenzen (dus helemaal geen zoom). Je moet je dan enkel anders opstellen, dichter bij de aktie, en langer wachten tot de wagens dichter bij je passeren.
        Waarom zou ik me dichter bij de aktie moeten opstyellen met een prime? Vogelaars nemen een prime om niet zo dicht bij te hoeven komen.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Rally

          Alright, je hebt gelijk, maar ik bedoelde goedkope primekes met een 'short focal length', genre 35mm 1.8

          Comment


          • #6
            Re: Rally

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Waarom zou ik me dichter bij de aktie moeten opstyellen met een prime? Vogelaars nemen een prime om niet zo dicht bij te hoeven komen.
            Ik vrees dat die vogelaars ook iets duurdere primes gebruiken.
            Fotografie is leren kijken.
            http://johanluyckx.weebly.com

            Comment


            • #7
              Re: Rally

              Kijk eens naar een Sigma 100-300mm F4
              het is een prima lens, althans voor mij.
              Heb juist de Haspengouw Rally achter de rug.

              Comment

              Working...
              X