Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

productie Nikon D4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • productie Nikon D4

    Weet iemand waarom het zo verschikkelijk lang duurt tegen wanneer de D4 eindelijk in de winkel ligt (of verkrijkbaar is)?

    Ik heb hem als één van de eerste besteld bij art & craft media in Mariakerke (Gent).
    Die mensen van A&C weten ook begot niet wanneer ze gaan toekomen...

    Iemand die misschien meer info heeft gevonden op internet?
    Ik zit namelijk redelijk ongeduldig te wachten

    Groeten,
    Frederik
    SHARPimages.be

  • #2
    Re: productie Nikon D4

    Nikon heeft de leveringen met 1 maand uitgesteld wegens software (firmware) aanpassingen. De leveringen naar de dealers moeten dus starten ergens rond 15 maart. De meeste grote Amerikaanse dealers gaan ervan uit dat de leveringen naar de klanten eind maart van start kunnen gaan.
    Dit is de info die ik vind en die ze me verleden week ook bij A&C ongeveer meegaven.

    Comment


    • #3
      Re: productie Nikon D4

      Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer Bekijk bericht
      Nikon heeft de leveringen met 1 maand uitgesteld wegens software (firmware) aanpassingen. De leveringen naar de dealers moeten dus starten ergens rond 15 maart. De meeste grote Amerikaanse dealers gaan ervan uit dat de leveringen naar de klanten eind maart van start kunnen gaan.
      Dit is de info die ik vind en die ze me verleden week ook bij A&C ongeveer meegaven.
      Dju toch hé
      'k heb hem nodig... de D700 begint soms te mankeren

      wachten maar
      SHARPimages.be

      Comment


      • #4
        Re: productie Nikon D4

        Ik hoop echt voor jou dat uw toestel bij de eerste levering zit want ik heb in de wandelgangen gehoord dat het aantal bestelde D4's enorm is. Mij werd verteld dat er in België al meer D4's zijn besteld dan dat er ooit D3s'en in België zijn verkocht.

        Comment


        • #5
          Re: productie Nikon D4

          en levertijden van 22maart voor d800 zijn die wat realistisch?
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

          Comment


          • #6
            Re: productie Nikon D4

            Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer Bekijk bericht
            Ik hoop echt voor jou dat uw toestel bij de eerste levering zit want ik heb in de wandelgangen gehoord dat het aantal bestelde D4's enorm is. Mij werd verteld dat er in België al meer D4's zijn besteld dan dat er ooit D3s'en in België zijn verkocht.
            'k heb in de eerste week besteld
            SHARPimages.be

            Comment


            • #7
              Re: productie Nikon D4

              Ten vroegste 15 maart ...

              Maar ik ga er van uit eind maart ...
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: productie Nikon D4

                Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                Ten vroegste 15 maart ...

                Maar ik ga er van uit eind maart ...
                Ik denk dat ze maar mondjesmaat gaan binnenkomen

                Comment


                • #9
                  Re: productie Nikon D4

                  Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
                  Dju toch hé
                  'k heb hem nodig... de D700 begint soms te mankeren

                  wachten maar
                  Is jouw D700 aan het einde van zijn Latijn of bedoel je dat zijn specificaties ondermaats zijn geworden?

                  Comment


                  • #10
                    Re: productie Nikon D4

                    Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
                    Is jouw D700 aan het einde van zijn Latijn of bedoel je dat zijn specificaties ondermaats zijn geworden?
                    Hij is net binnen geweest voor een de flitsvoet die begon te flippen (algemeen bekend nikon probleem de laatste jaren) en het toestel is amper 7 maand oud maar heeft wel al een goeie 55000 kliks op de teller staan.
                    Ik gebruik het dan ook wel dagelijks zeer intensief en veel onder alle weeromstandigheden. Over de algemene prestaties (beeldkwaliteit, scherpte, snelheid,...) ben ik wel best tevreden hoor.
                    De D700 zal mijn 2de body worden met vooral mijn tele op. Op de D4 komt mijn breedhoekje
                    SHARPimages.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: productie Nikon D4

                      Gisteren bij art & craft durfden ze niet echt een uitspraak te doen...
                      Maar bij Selextion Store in Sint-Denijs-Westrem hadden ze voorzichtig gezegd tussen half maart en eind maart...
                      en maar wachten! zucht!

                      Ik sta blijkbaar als 3de op de lijst bij a&c dus ik ga zo ie zo bij de eerste leveringen zitten.
                      Ik post zo snel mogelijk beeldmateriaal als ik hem in handen krijg
                      SHARPimages.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: productie Nikon D4

                        Gisteren op Nikon Belgie facebookpagina was er een Q&A en ja hoor, ze hebben bevestigd : de verdeling in Belgie start op15 maart naar 25 verschillende erkende Nikon-winkels.
                        (dus ook art & craft normaal )
                        SHARPimages.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: productie Nikon D4

                          Blijf het teveel geld vinden om zomaar zonder ook maar één ervaring van een eigenaar/gebruiker te kennen een aan te schaffen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: productie Nikon D4

                            Oorspronkelijk geplaatst door tuttebelleke Bekijk bericht
                            Blijf het teveel geld vinden om zomaar zonder ook maar één ervaring van een eigenaar/gebruiker te kennen een aan te schaffen.
                            Er moet toch iemand zijn die die ervaring heeft voor ie erover kan vertellen hé...
                            Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: productie Nikon D4

                              Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
                              Gisteren op Nikon Belgie facebookpagina was er een Q&A en ja hoor, ze hebben bevestigd : de verdeling in Belgie start op15 maart naar 25 verschillende erkende Nikon-winkels.
                              (dus ook art & craft normaal )
                              eerst zien
                              het verlangen is de helft van het geluk :-)

                              ps: k sta ook op de lijst bij a&c
                              Photography helps people to see
                              -Berenice Abbott-
                              BD1050BE

                              Comment

                              Working...
                              X