Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[500D] Niet functionerend scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [500D] Niet functionerend scherm

    Dag allemaal!

    Ik ben sinds anderhalf jaar eigenaar van een 500D en ben hier tot nu toe zeer tevreden over geweest. Nu dien ik woensdag voor een evenement foto's gaan nemen maar weigert het scherm alle dienst.

    Het volgende heb ik al geprobeerd:

    -Batterij volledig opladen
    -Nieuwe firmware installeren (maar lukte niet aangezien dit via het scherm moest)
    -Sensoren boven het scherm schoonmaken
    -Lens van de body halen

    Heeft iemand ervaring met dit probleem, tips of een oplossing?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: [500D] Niet functionerend scherm

    Over het algemeen heb je minimaal 2 jaar garantie...ik zeg snel langs de winkel
    Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

    Comment


    • #3
      Re: [500D] Niet functionerend scherm

      is garantiegeval, terug naar de winkel met die handel

      Comment


      • #4
        Re: [500D] Niet functionerend scherm

        Oorspronkelijk geplaatst door GT2-R Bekijk bericht
        Dag allemaal!

        Ik ben sinds anderhalf jaar eigenaar van een 500D en ben hier tot nu toe zeer tevreden over geweest. Nu dien ik woensdag voor een evenement foto's gaan nemen maar weigert het scherm alle dienst.

        Het volgende heb ik al geprobeerd:

        -Batterij volledig opladen
        -Nieuwe firmware installeren (maar lukte niet aangezien dit via het scherm moest)
        -Sensoren boven het scherm schoonmaken
        -Lens van de body halen

        Heeft iemand ervaring met dit probleem, tips of een oplossing?

        Alvast bedankt!
        Je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd, maar er is een knopje om het scherm aan en uit te zetten, DISP. Mss dat je daar op geduwd hebt?
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

        Comment


        • #5
          Re: [500D] Niet functionerend scherm

          Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
          Je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd, maar er is een knopje om het scherm aan en uit te zetten, DISP. Mss dat je daar op geduwd hebt?
          Bedankt maar heb ik ook al geprobeerd. Ook al videostand proberen te zetten maar ook dat mag niet baten. Ik zal er zaterdag mee naar de winkel gaan!

          Comment

          Working...
          X