Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hot springs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hot springs

    Last edited by Dama; 25 februari 2012, 06:58.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Hot springs

    oei danny, wat is hier gebeurd ??? bomen in de achtergrond.... iets misgelopen met het overzetten?
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Hot springs

      Wat zie je ?
      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      oei danny, wat is hier gebeurd ??? bomen in de achtergrond.... iets misgelopen met het overzetten?
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Hot springs

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Wat zie je ?
        Onscherpte...heel anders dan we gewend zijn
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Hot springs

          Hier een link naar een groter formaat : http://i744.photobucket.com/albums/x...MG_7563big.jpg

          Ik zie de onscherpte niet...
          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          Onscherpte...heel anders dan we gewend zijn
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Hot springs

            Onscherp zijn ze volgens mij niet maar ze doen wel een beetje raar aan .
            Komt het door de belichting ? ik weet het anders ook niet aan wat het ligt maar ik zie er ook iets aan wat ik niet gewoon ben aan jou foto's Danny ...
            We zijn al verwend geraakt door jou werk ... dat zal het zijn
            Groetjes
            Luc
            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

            Comment


            • #7
              Re: Hot springs

              Geen gemakkelijk geheel om te fotograferen, verschillende lichtinvallen maken het moeilijk. De (te) heldere lucht achter de bomen die weinig structuur weergeeft is hier voor mij wat stoorzender.
              Maar je voorgrond en middenveld is prachtig: heel mooi lijnen, structuren en vlakken weergegeven! Sjapoo!
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment


              • #8
                Re: Hot springs

                Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Geen gemakkelijk geheel om te fotograferen, verschillende lichtinvallen maken het moeilijk. De (te) heldere lucht achter de bomen die weinig structuur weergeeft is hier voor mij wat stoorzender.
                Maar je voorgrond en middenveld is prachtig: heel mooi lijnen, structuren en vlakken weergegeven! Sjapoo!
                Inderdaad Bruno, maar 'k zie er hier niet veel beter doen hoor met al die hoge contrasten.
                Naar mijn bescheiden mening moet hier niets aan veranderd worden, dit is een super prent.

                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Hot springs

                  Er moet inderdaad niets aan veranderd worden maar een superprent vind ik dit niet.
                  Wel gewoon een goeie foto. Maar 'k heb het vermoeden dat het mooiste gespaard wordt
                  vriendelijke groeten, Kurt
                  Mijn foto's
                  Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hot springs

                    Ik moet mijn voorgangers hier volgen. T was ook mijn eerste reactie toen ik de foto zag, dat er iets nie klopt met die bomen. Ik dacht eerst dat het door de mist kwam.
                    Maar verder dik in orde hoor.

                    Groetjes,
                    Myriam
                    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hot springs

                      Kan de opmerking over de bomen wel volgen al is er technisch niets mis en is het eerder een 'gevoel'. Maar toch weer een heel mooie plaat.
                      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                      500px FaceBook

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb nog eens goed gekeken naar die bomen en zie dus niet wat jullie zien of bedoelen.

                        Zou het komen door het perspectief van de telelens ?
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hot springs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                          Ik heb nog eens goed gekeken naar die bomen en zie dus niet wat jullie zien of bedoelen.

                          Zou het komen door het perspectief van de telelens ?
                          Ik zie daar eerlijk gezegd ook niks verkeerd aan, of het zou moeten zijn dat men die berg (of is het een ruïne) stenen niet goed herkend?

                          Het is juist door het gebruik van de telelens dat je dit beeld hebt kunnen schieten dacht ik.


                          Grtz, RF
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hot springs

                            zou het niet zijn omdat de bomen bijna silhouetten zijn en dat dat in contrast staat met de fijne schakeringen in de voor- en middengrond? Alleszins da's mijn gevoel waarom "er iets mis is met de bomen"

                            Soit, Ik vind het een mooie. Denk ook dat dit technisch gezien geen easy shot was
                            facebook

                            500px

                            Comment

                            Working...
                            X