Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar voordelig een middenformaatcamera huren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar voordelig een middenformaatcamera huren

    Hey,

    Ik ben student digitale fotografie en wil voor een project 1dagje een digitale middenformaatcamera of grootformaatcamera (+/- 40 megapix) huren. Ik heb al wat gesurft maar vond alleen pokkedure aanbiedingen van ongeveer 300€ per dag.
    Het is voor landschapsfotografie, dus buitenshuis en op statief!

    Wie kent er goede adresjes? Ik woon in Antwerpen en wil er niet verder dan 100km voor rijden..

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Waar voordelig een middenformaatcamera huren

    Ik weet niet veel, om niet te zeggen niets, van middenformaat camera's ofzo, maar als je kijkt hoeveel zo'n ding kost, denk ik dat je niet veel lager dan die 300 euro gaat komen. En dan komt er nog heel wat bij als waarborg. Heb er geen ervaring mee maar die 300 euro lijkt me vrij normaal nog.
    Correct if i'm wrong
    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

    Comment


    • #3
      Re: Waar voordelig een middenformaatcamera huren

      Ik weet wat zo'n ding kost en begrijp dat huren niet goedkoop is..
      Vandaar dat ik op zoek ben naar betere adressen!

      Comment


      • #4
        Re: Waar voordelig een middenformaatcamera huren

        Die prijs is de gangbare prijs op de huurmarkt, maar soms geven die zaken nog wel een korting op die prijs als je een studentenkaart fotografie kan voorleggen.

        Informeer eens in de school waar je de lessen volgt, als zij dit materiaal hebben dan is dit misschien mogelijk te gebruiken mist kleine vergoeding.

        succes
        Vriendelijke groeten,Raf

        www.rafvandenbogaert.be

        Comment


        • #5
          Re: Waar voordelig een middenformaatcamera huren