Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 + SB-800

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 + SB-800

    juist gaan halen bij Degreef aan een scherp prijske
    en 't is mooi weer
    direct wa mee gaan spelen zie
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    wat heb je betaald voor die sb-800 als'k mag vragen ??
    370€ , lager kan'k hem hier nergens vinden
    A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
    pics @ www.thejudge.be

    Comment


    • #3
      Hebben ze daar e-mail?

      Comment


      • #4
        e-mail onbekend
        ik heb een mooi prijsje gekregen voor de combinatie (mag prijs niet vermelden maar ik heb direct toegehapt)
        370 da's wel erg laag
        da's nog goedkoper dan bij Topfoto
        welke winkel is dat dan ?
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          larie toch , de prijs mag ik niet vermelden, waarom niet, omdat hij jou een deal heeft gedaan die anderen niet kregen zekers

          Comment


          • #6
            Sorry Harry, we mogen het niet zeggen, maar het was de moeite

            Originally posted by Dirtyharry71
            welke winkel is dat dan ?

            Comment


            • #7
              Phille, ik heb hem gevraagd of ik de prijs mocht vermelden en zei van nee
              dat respecteer ik dus
              iedereen kan op vele plaatsen een mooie deal maken hé
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Hij wil gewoon doen alsof JIJ zijn beste klant bent, maar devolgende die binnenwandelt, krijgt dezelfde voorwaarden en ook het 'neen' verdict, dat geeft de klant een 'trusty' feeling ... ach, als je maar content bent v.d. prijs Suc6 met je camera ...

                Originally posted by Dirtyharry71
                Phille, ik heb hem gevraagd of ik de prijs mocht vermelden en zei van nee
                dat respecteer ik dus
                iedereen kan op vele plaatsen een mooie deal maken hé

                Comment


                • #9
                  Ik denk dat dat klopt Phille, iedereen krijgt overal de beste prijs haha !
                  Globaal vind je de D70 overal in België mits wat discussieren aan prijzen tussen de 1300 en 1400 euro met de 18-70 kitlens.
                  De winstmarges bij Nikon zijn voor de handelaars veel kleiner als bij Canon dus veel lager zullen ze niet gaan in prijs !
                  Trouwens bij Topfoto betaal je deze keer evenveel voor deze kit als bij de meeste handelaars in België, echt niet nodig om te zoeken en rond te rijden en dan hier te komen zagen voor een Nl handleiding
                  NIKON D70
                  NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

                  Comment

                  Working...
                  X