Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D X Body

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 1D X Body

    De prijs is nu ook gekend.http://www.fotokonijnenberg.be/produ...t=rel&items=20
    Voor iedereen die hem wil gaan testen of uitproberen tijdens verschillende demo dagen, toch wel wat spaarcenten overschrijven. als je toch een order zou willen plaatsen!!!!
    MVG. Hugo

  • #2
    Re: Canon EOS 1D X Body

    Als €7300 de prijs is gaan ze niet veel klanten terugwinnen van Nikon, in tegendeel! De D4 gaat €1500 beterkoop zijn dan. De prijzen van de prof. tele's zijn er ook over. Niet goed bezig bij Canon

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 1D X Body

      Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
      Als €7300 de prijs is gaan ze niet veel klanten terugwinnen van Nikon, in tegendeel! De D4 gaat €1500 beterkoop zijn dan. De prijzen van de prof. tele's zijn er ook over. Niet goed bezig bij Canon
      Volledig mee eens, ook wat die tele's betreft... als gedreven amateur kan je die dingen tegenwoordig niet meer financieel plaatsen
      Enkel nog voor pro. dus
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 1D X Body


        Zal m'n 5D MkII en 7D nog maar wat bijhouden ....

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 1D X Body

          Niet alleen de tele's. Als je de prijs ziet van de nieuwe 24-70 .
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 1D X Body

            In combo met de 200-400mm wordt het al helemaal een koopje voor rijke stinkerds
            Jammer dat ik al redelijk wat lenzen heb en dat de MP-E65mm zo interessant is. Anders was de overstap heel aantrekkelijk geweest...

            De hele wereldeconomie barst van de besparingen en zulke bedrijven denken precies dat de mensen meer kunnen gaan uitgeven.
            Ach, om het met de woorden van die Ajax-fotograaf te zeggen: het materiaal moet duur zijn om het verschil tussen amateurs en pro's duidelijk te houden Opzet geslaagd bij Canon zou ik zeggen.

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 1D X Body

              Is dat met die 200-400 geen drukfout? komaan seg, 107.298 euro
              Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
              https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

              Comment


              • #8
                Re: Canon EOS 1D X Body

                Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
                Is dat met die 200-400 geen drukfout? komaan seg, 107.298 euro
                Yep
                Omdat de prijs nog niet bekend is hebben ze er maar 99.999 Euro opgeplakt

                Comment


                • #9
                  Re: Canon EOS 1D X Body

                  Dacht het al Ze beginnen nu toch wel fameus te overdrijven vind ik.. geen wonder dat mensen bij Sigma, Tamron enz gaan beginnen kijken..
                  Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                  https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon EOS 1D X Body

                    Als al hun spullen zo duur worden, dan zullen ze in hun fabrieken ook wel wat minder werk krijgen...

                    Voor de prijs van die 1DX kan ik gemakkelijk een nieuwe auto kopen (Het is dan wel een Dacia, maar voor mij is dat meer dan voldoende).
                    Het wordt dus een heel exclusieve camera waarvan ze er niet teveel in elkaar zullen moeten steken.
                    Als de prijzen hoger zijn dan vergelijkbare Nikon camera's (en lenzen), dan zullen de professionals ook wel snel overstappen.

                    Ik zal de 1D MKIII en de 5D MKII wel wat langer blijven gebruiken.
                    De opvolger van de 5D MKII zal dan waarschijnlijk ook een heel pak duurder worden...
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon EOS 1D X Body

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Als al hun spullen zo duur worden, dan zullen ze in hun fabrieken ook wel wat minder werk krijgen...

                      Voor de prijs van die 1DX kan ik gemakkelijk een nieuwe auto kopen (Het is dan wel een Dacia, maar voor mij is dat meer dan voldoende).
                      Het wordt dus een heel exclusieve camera waarvan ze er niet teveel in elkaar zullen moeten steken.
                      Als de prijzen hoger zijn dan vergelijkbare Nikon camera's (en lenzen), dan zullen de professionals ook wel snel overstappen.

                      Ik zal de 1D MKIII en de 5D MKII wel wat langer blijven gebruiken.
                      De opvolger van de 5D MKII zal dan waarschijnlijk ook een heel pak duurder worden...
                      Waarschijnlijk wel als ze deze trend zoeken door te zetten

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon EOS 1D X Body

                        Fijn, mijn 1D3 en 5D2 doen het nog perfect , gelukkig heb ik ook qua glaswerk alles wat ik moet hebben want met de huidige prijzen moet je realistisch zijn, als dit voor hobby is dan moet je er tocht heel wat euro's voor overhebben...
                        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon EOS 1D X Body

                          Zal het ook maar bij mijn 7D en degelijk glaswerk houden
                          Mijn vriendin kocht vorig jaar een nieuwe Toyota Aygo voor 6057 euro. (5jaar garantie, onderhoud en bijstand inbegrepen) Ok, een totaal andere techniek tov een camera. Maar het zet toch één en ander in perspectief.
                          Ben benieuwd of de prijs ook zo hoog was geweest als er nog Belgische Franken waren geweest. Een Euro-prijs klinkt sowieso goedkoper door het lagere cijfer...
                          294.481 Bfr is al wat duizelingwekkender om neer te tellen voor iets dat uit je handen kan vallen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon EOS 1D X Body

                            Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                            Ben benieuwd of de prijs ook zo hoog was geweest als er nog Belgische Franken waren geweest. Een Euro-prijs klinkt sowieso goedkoper door het lagere cijfer...
                            294.481 Bfr is al wat duizelingwekkender om neer te tellen voor iets dat uit je handen kan vallen
                            Wees gerust, als we de BEF nog hadden was het véél meer dan 294.481 geweest. Met onze staatsschuld en politieke problemen was ons frankske al ferm gedevalueerd tegen de dag van vandaag!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon EOS 1D X Body

                              Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                              Wees gerust, als we de BEF nog hadden was het véél meer dan 294.481 geweest. Met onze staatsschuld en politieke problemen was ons frankske al ferm gedevalueerd tegen de dag van vandaag!
                              Maar dan stonden er meer mensen bij stil over hoeveel het allemaal kost de dag van vandaag. Een klein getal minimaliseert nu eenmaal.

                              Comment

                              Working...
                              X